16-09-2012

Dziś postawiłam na klasykę. Połączenie różnych tkanin w tym samym kolorze dało elegancki i jakże szykowny efekt. Ponoć najprostsze stylizacje są najbardziej trafione. Na poniższych zdjęciach widać moją ulubioną kurtkę z eko skóry, która była już pokazana we wcześniejszych postach. Jest elegancka i praktyczna, a przy tym wielofunkcyjna. Trendy się zmieniają, a ona i tak będzie moim must have. W tej stylizacji mocnym akcentem jest koszula i połączenie na niej kolorów złota ze srebrem. Dodatki wydały mi się zbędne i postawiłam na minimalizm w swojej prostocie. A wam jak się podoba?










Kurtka, spodnie, buty - Zara
Koszula - Staff by Maff
Okulary - Ray Ban
Torebka - Mango

11 komentarzy:

  1. wow.. super stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, prosta, ale bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba!:) zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście koszula, jest genialna, maff

    OdpowiedzUsuń
  5. super zestaw :) buty mega! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za to, że jesteście;*

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna cudowna koszula, sama szukam czegoś w tym stylu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. daj znać jak Ci się znudzi koszula, chętnie pożyczę :P

    OdpowiedzUsuń