09-09-2012

Kilka lat temu kupiłam w second-handzie marynarkę, której kolor strasznie mi się spodobał. Teraz na jesień kolor burgundowy jest hitem. Zestawiłam go z elegancką bluzką, spodniami, które mają dresowe wykończenie i z obcasami. Na co dzień ciężko jest mnie w nich zobaczyć. Cenię sobie wygodę, jednakże zdarzają się też takie sytuacje, kiedy zakładam buty na wysokim obcasie. Dodają one kobiecości i poprawiają sylwetkę. Gdybym nie była w ciągłym biegu pewnie częściej bym w nich chodziła. Co do mojej marynarki to zamierzam jeszcze kupić pare rzeczy w tym kolorze, a wy macie już coś burgundowego?









Torebka - dostałam w prezencie
Marynarka - second hand
Bluzka, spodnie - Zara
Buty - Syrena


23 komentarze:

  1. Super, bardzo mi się podoba! :)
    A w jakim second handzie kupiłaś marynarkę? Bo ja nigdy nie mogę znaleźć takiego lumpeksu gdzie są spoko ciuchy tylko jakieś tragiczne..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) niestety nie ma już tego lumpeksu, ale fajne są na Puławskiej, albo w centrum:) zawsze się coś znajdzie;) Pozdrawiam

      Usuń
  2. bluzeczka ma przepiękny kołnierzyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz prześwietnie!:) Zapraszam do mnie:jutro nowa notka;) http://jestemvanessa.blogspot.com/
    PS obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję wszystkim i pozdrawiam was serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  5. masz sliczna torebke, zestaw swietny.
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  6. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. zapraszam do mnie
    http://brown-eyes-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa jakie ty masz cudowne włosy ! i ten kolor <3
    stylizacja jak najbardziej na 6 :)

    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw. Pozdrowienia z Francji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję wszystkim za miłe słowa, jesteście super;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice blog and outfit. Following you!

    Kisses from:

    http://driaomsflashbulb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki piękny zestaw. Bluzka bardzo fajna - szkoda, że nie dałaś zbliżenia tego elementu wokół szyi, bo wydaje się ciekawy ;)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki:) tak jakoś wyszło, może jeszcze kiedyś pokażę zbliżenie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! Bardzo elegancka i klasyczna!

    dorothyswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń