Like a boy!




W dniu dzisiejszym zaprezentuję wam london look, trochę militarny i zarazem chłopięcy. Ostatnimi czasy moro króluje na salonach, a prym wiodą kurtki i wszelkiego rodzaju okrycia wierzchnie. Ja natomiast chcąc być w jakiś sposób oryginalna i dalej nie odstępować od swojego stylu zaopatrzyłam się w czapkę w tym właśnie klimacie. Niektórzy ludzie podążają ślepo za modą, co niestety nie jest czasem dobre dla oka. Mówię tak, gdyż nie wszystko co jest modne jest ładne i każdemu pasuje. Ubrania trzeba wybierać z głową i stosownie do sylwetki oraz swojego własnego niepowtarzalnego stylu. 




Muzyka jest dla mnie wszystkim i jest ze mną wszędzie. Odgrywa ważny element w moim życiu. Dlatego też musiałam zaopatrzyć się w najlepsze słuchawki jakie do tej pory widziałam. Urbanears bo o nich tu mowa są niesamowite i dają wspaniały efekt dla ucha jak i oka. W żadnych innych słuchawkach dźwięk nie był tak krystalicznie czysty a bas tak odczuwalny, jakby było się na Ibizie. Jestem kobietą, więc i design mnie zauroczył. Gama kolorów jakie można sobie wybrać jest przeogromna, przy czym dla każdego coś się znajdzie. Naprawdę polecam. A czy wy macie już słuchawki z którymi ciężko wam się rozstawać?







Spodnie, buty, pierścionek zegarek - Primark
T-shirt - Hype Means Nothing
Słuchawski - urbanears
Plecak - second hand
Bransoletki - H&M
Czapka - New Era
Kurtka - Zara

32 komentarze:

  1. wyglądasz przeslicznie!

    u mnie do wygrania dowolny ciuch z kolekcji, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia :) Fajne dodatki - pierścionek mega :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujący blog i świetne stylizacje. Pozwól, że będę go obserwować.
    Ja z modą nie miałam nigdy nic wspólnego, dlatego ciekawi mnie co sądzisz o strojach na moim blogu http://niulanka.blogspot.com/ Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kanye na koszulce !! jest moc :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny zestaw!:)
    Wszystko oceniam na 5+ !!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ramoneska, to moja ulubiona rzecz z tej stylizacji. Świetnie, widzę, że bawisz się modą i o to w tym chodzi!
    Prowadzisz bardzo ciekawego bloga. Z miłą chęcią będę, tu wpadał częściej!

    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na mojego, męskiego fashion bloga: http://individual-form.blogspot.com/

    'Mateusz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, na pewno będę zaglądać:) pozdrawiam

      Usuń
  7. świetna czapka :)
    P.S. Proszę wyłącz weryfikację obrazkową, milej się wtedy komentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) też mnie to denerwowało i już wyłączyłam :)

      Usuń
  8. Właśnie takich słuchawek mi trzeba, bo od tych, których używam (wkładanych) strasznie bolą mnie uszy przez co odechciewa mi się ich używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka !!!!!:)
    Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny T-shirt! :)
    Dodaję do listy obserwowanych i zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely outfit, great post and style!

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog!

    zapraszam do mnie http://majlajfbejbe.blogspot.com/

    +można dodawać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie, ale to wszystkie słuchawki niszczę po miesiącu :c
    ciekawy blog, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka Hype Means Nothing obok koszulki Supreme i Obey box logo jest jedną z najbardziej pożądanych u mnie :) Jak się wkurzę to sam sobie zrobię takie foto i zrobię koszulkę heheh. Propsy za stylizację :) tak trzymaj, zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz spróbować, przynajmniej będziesz oryginalny i nikt takiej nie będzie miał;)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. super stylizacja! świetny blog!
    jestem pod wrażeniem
    buziak
    Sonja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie:* ja uwielbiam Twój blog;)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. świetny outfit! bardzo ciekawy! butki, plecaczek i kaszkiet-rewelacja<3
    buziaki:**

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie na luzie i bardzo młodzieżowo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tu pierwszy raz, ciekawy blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) zaglądaj częściej;) buziaki

      Usuń
  19. Bawisz sie moda i widac duzy luz w tym co robisz. Fajnie :)

    Pozdrawiam

    www.katejano.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna stylizacja ,świetna czapka widziałam podobną :)

    OdpowiedzUsuń