14-09-2012

Ostatnimi czasy pogoda nie była dla nas łaskawa, mroźne poranki i deszczowe dni jest to okres, kiedy wolę zaszyć się w domowym zaciszu. O tej porze roku moim niezbędnikiem są kalosze. Każda kobieta powinna się w takie zaopatrzyć. Zakupiłam je w Decathlonie za jedyne 79,00 zł i jestem szalenie z nich zadowolona. Szukałam czarnego modelu, który jest uniwersalny i dobrze będzie wyglądał ze spodniami jak i spódnicą. Moje kalosze są czarne, matowe i co ważne dobrze dopasowane do nogi. Można je stosować zamiast kozaków. Bardzo wygodne, idealne na nadchodzące deszczowe dni. Zestawiłam je z asymetryczną spódnicą, która od razu przykuła moja uwagę, oraz z burgundową koszulą. Całość dopełniłam kurtką z eco skóry, kolią oraz masywną bransoletką.











Koszula - dostałam w prezencie
Bransoletka - Top Shop
Kalosze - Decathlon
Kurtka, kolia - Zara
Spódnica - Mango

9 komentarzy:

  1. Koszula w bardzo fajnym modnym kolorze na jesień. Całość świetna ;)
    P.s mam bardzo podobną kolie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. te buty są cudowne!<3 ile kosztowały??

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo;* a buty kupiłam w Decathlonie za 79,00 zł w zeszłym roku, ale myślę, że jeszcze powinny być:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. gumaczki pierwsza klasa :) też mam czarne, bo uniwersalne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem czy to Twoje piękne kręcone włosy, kolor koszuli, biała spódnica czy skórzana kurtka a może kalosze? ale coś urzekło mnie w tej stylizacji ♥
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje dziewczyny za miłe słowa;*

    OdpowiedzUsuń
  7. kalosze naprawdę świetnie się prezentują i chcę sobie takie kupić. Powiedz tylko, czy bardzo musisz się z nimi męczyć przy sciaganiu? Mają taką opinie...

    OdpowiedzUsuń