17-09-2012

Pewne połączenia kolorystyczne nigdy nie wychodzą z mody, tak też jest z granatem i czerwienią. Niektóre trendy przemijają, a to połączenie zawsze będzie na czasie. W tym zestawie motywem przewodnim jest flaga Wielkiej Brytanii. Zestawiłam ją z granatowymi spodniami i marynarką. Postawiłam na dodatki: pokaźny naszyjnik, bandamkę, buty z kolcami, oraz pierścionek w kształcie krzyża. Pogoda dopisała, więc można było jeszcze poczuć klimat wakacyjny. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się jeszcze zaprezentować letnie stylizacje. Zapraszam do oglądania zdjęć, oraz komentowania.













Zdjęcia robiła Sylwia silka-tea

Marynarka, bluzka, spodnie - Zara
Pierścionek - River Island
Naszyjnik - Top Shop
Torebka - Mango
Buty - Dee Zee

35 komentarzy:

  1. 6 zdjęcie jak już mówiłam to moje ulubione zdjęcie :)
    A strój super!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna stylizacja :) bardzo ładnie wyglądasz

    podoba mi się Twój styl, obserwuje i bede tu czesciej sie pojawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny naszyjnik! Zakochałyśmy się w nim!
    obserwujemy!
    buziaki,

    dziewczyny z VOGUELE

    OdpowiedzUsuń
  4. Ejjj, jestem pod wrażeniem :) buty z kolcami wymiatają :)i pierścionek krzyż także :)

    OdpowiedzUsuń
  5. te Lordsy są przejebane !!! Tez chce je co najmniej 3 kolory. extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne masz wlosy :)) pozdrawiam, Nicole :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuuję wszystkim;* jestem mile zaskoczona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja bardzo mi się podoba, ale według mnie nie pasuje tutaj ten naszyjnik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzecz gustu, moim zdaniem pasował i dlatego go założyłam:) pozdrawiam

      Usuń
  9. Super stylizacja do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  10. OH I LOVE your slippers, i´ve got one in black
    nice photos
    kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zgrana kolorystyka :) podoba mi się !

    serdecznie zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. LOOOOOOOVE your slippers!

    Perfect outfit!
    Xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. buty świetne :)

    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  14. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post było by mi miło jeśli wejdziesz zawsze
    możesz znaleźć coś dla siebie
    dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuję wam za komentarze;*
    pozdrawiam was cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam motywy flagi na ubraniach. Twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu, no i plus za bandanę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna stylizacja! Świetnie dobrane kolory! :)

    Zapraszam serdecznie do mnie, warto ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello darling,
    You are beautiful ;)
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  19. love the shoes! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello, how are you?
    I love your blog, I always visit now.
    I invite you to visit my FAN PAGE on facebook : http://www.facebook.com/couturetrend1
    And also visit my blog, you'll love it. In addition to the fashion world, we will cover various topics such as: the beauty, the architecture, the decor, pop culture, travel, places, people and food.
    BLOG : http://couturetrend.blogspot.it/

    I hope your visit!

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te czerwone buty! mega <3 ZAPRASZAM!!! Trochę męskiej mody :) http://www.hausoferick.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne buty!
    Pozdrawiam Zapraszam do mnie :)
    www.galaxypossibility.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. buty <3<3
    http://feelingweightlessagain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie dobrane kolory! Bardzo mi się podoba!

    Dodałam blog do obserwowanych :)

    dorothyswardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny Blog ;)
    http://zwyczajn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń