05-09-2012

W tym sezonie były modne spódnice maxi, które i na mnie wywarły wrażenie, dlatego zaopatrzyłam się w aż dwie. Na poniższych zdjęciach widać model, który kupiłam jako pierwszy w sklepie Zara. Do spódnicy dobrałam czarną bluzkę z koronkami przy dekolcie z delikatnego materiału. Do tego zestawu dodatki wydały mi się zbędne, dlatego pozostałam przy minimum. Dzisiejszą stylizację zaliczam do romantycznych idealnych na randkę, bądź wyprawę do parku. W moim posiadaniu jest jeszcze jedna maxi spódnica, której zdjęcia możecie zobaczyć w pierwszym poście. 
Zapraszam do oglądania i komentowania:)













Zdjęcia robiła Sylwia: pamietnikkreatywny

Podwójny pierścionek - blings.pl
Kolczyki - River Island
Bluzka - Stradivarius
Pierścionek - Aldo
Bransoletki - Lilou
Torebka - Mango
Spódnica - Zara


24 komentarze:

  1. Fajny zestaw - wyglądasz kobieco i pięknie :)
    Pomimo ciemnych zdjęć...;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy, spódnica bardzo mi się podoba <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie - na blog z dużą ilością inspiracji ze świata mody i nie tylko :)

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo za wytrwałość podczas sesji! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny:) i jeszcze raz dziękuję mojemu fotografowi, spisałaś się;*

    OdpowiedzUsuń

  5. Jak już mówiłam, genialna stylizacja! Wyglądasz fenomenalnie, z klasą <3



    OdpowiedzUsuń
  6. spódnica fakt must have ! rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bransoletki lilou!!!! :-)

    somethinglikesnothing.blogspot.com ==> dawka pozytywnej muzyki

    OdpowiedzUsuń
  8. jest świetna.
    bluzeczka też ładniutka.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna spódnica zapraszam do obserwowania mojego bloga http://natashke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję i odwdzięczam się tym samym :)

    xoxo

    http://inspirationswonderlandforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. hej na blogu bodyy-rockk.blogspot.co.uk jest nowy post było by mi miło jeśli wejdziesz zawsze
    możesz znaleść coś dla siebie
    dziekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny zestaw:)wszystko mi się w nim podoba!:))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej ;D
    Świetny zestaw. Naprawdę mi się podoba ;)



    PS;
    Jeśli chcesz to wpadnij na naszego bloga;
    http://dance-is-our-love.blogspot.com/
    Za każdy komentarz, wejście, obserwacje z pewnością się odwdzięczymy ;)


    Pozdrawiamy;
    xoxo
    Simple Girls

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję jeszcze raz wszystkim, jestem mile zaskoczona;) i pozdrawiam was;*

    OdpowiedzUsuń