Jesień pełną piersią.



Wokoło widać wszelkie odcienie żółci i pomarańczy. Krajobrazy są zjawiskowe, a liście w blasku słońca mienią się swymi barwami dając przy tym niesamowity obraz dla oka. Taką jesień to ja lubię:) Na taką pogodę założyłam swój cieplutki płaszczyk z Zary. Do niego dobrałam kozaki i torebkę w podobnych odcieniach. O tej porze roku takie kolory są moimi ulubionymi. Motyw zwierzęcy stał się nierozłącznym elementem mojej garderoby. Na spodniach, bluzakch, czy też innych wymyślnych rzeczach. A czy wy macie taki elemnt w swojej szafie?    










Płaszcz, kurtka - Zara
Łańcuszek - Primark 
Torebka - no name
Sukienka - prezent
Buty - Humanic

19 komentarzy:

  1. Super Klimat i bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajniutki zestaw.
    Nie wiem czy ci to pisałam, ale Twój kolor włosów jest powalający <3
    Posiadam legginsy i chyba szalik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow !!
    wyglądasz super !!
    cudne zdjęcia !

    uwielbiam brązy, beże i panterkę :))

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz prze-genialne włosy!
    uwielbiam :)
    i aż nabrałam ochotę na spacer po parku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne miejsce!
    A Ty masz świetny szal:)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd masz tę sukienkę szukam takiej, masz jakiś namiar?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sukienkę dostałam w prezencie, nie wiem dokładnie skąd jest;) teraz dużo takich jest w sklepach, tego typu:)
      pozdrawiam

      Usuń

  7. Zapraszam do nas na zakupy! Jesienna obniżka cen!
    -20% na odzież z kolekcji Jesień 2012!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia:) fajny zestaw:) przepiękny krajobraz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic Pics and great blog!!!!:D

    http://paolinasspace@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjny płaszcz :) ale Ty masz genialny kolor włosów :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w swojej szafie mam fioletowy szalik w panterkę, który dostałam ze stanów i bardzo często go zakładam ;) świetna stylizacja, lubię takie które nie są wymyślne, są proste i to czyni je pięknymi! masz śliczny kolor włosów! a i uśmiech bardzo ładny :)
    pozdrawiam gorąco!

    ANECIA WAS HERE

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wszystko w takich kolorach jak lubię. Też tak się ubieram do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za komentarze;***
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. love thise pictures!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wyglądasz , te włosy czerwone świetnie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń