Miłego dnia!

Musiałam się z wami podzielić tą informacją, dlatego też umieściłam takiego króciutkiego posta. Dziś miałam egzamin teoretyczny na prawo jazdy i zdałam za pierwszym razem! Cieszę się bardzo! Strasznie się denerwowałam, czy mi dobrze pójdzie. Całe szczęście wszystko poszło po mojej myśli:) Jeszcze tylko praktyczny i będę mogła zbierać na ukochane autko, więc trzymajcie kciuki! Wstawiam piosenkę, którą strasznie polubiłam od pierwszych dźwięków. Mam nadzieję, że wam również się spodoba:) Pozdrawiam was cieplutko. Buziaki



42 komentarze:

  1. Gratuluję :)
    Oby tak dobrze też poszedł Ci praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze trochę i też mnie czeka praktyczny, także powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje ! :) zapraszam do mnie ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje i zapraszam

    www.jagamix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję! druga część na pewno pójdzie Ci tak samo znakomicie:) wrr ja też niedługo będę zdawała prawko i już czuję ten stres:D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję!:) ja też niedawno zdałam prawo jazdy !:) teraz bądź ostrożna na drogach..:) świetny blog, dodaję do obserwowanych i zapraszam do obserwacji www.pozerki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gartulację:) przede mną jeszcze praktyka

      Usuń
  7. Gratulacje zdania egzaminu! Bylo ciezko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :) Ja nie dawno zdałam praktyczny i łatwo nie było :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super czapka :) pozdrawiam i zapraszam do mnie www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję, ale teraz się zaczną schody. jednak praktyczny cięższy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cute cap!!

    Corina

    www.cocorrina.com

    Join to win a BLACK & GOLD Braided Statement Necklace on my GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  12. Boskie ♥
    zapraszam do mnie i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, gratuluję!!! Powodzenia na części praktycznej, która jak wiemy nie jest najłatwiejsza... POZDRAWIAM I ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje i powodzenia na praktycznym! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuuuuuuuuuuuuuuuuuulacje :D
    ja tam boje sie samochodow i nie wiem czy chce sie w ogole zapisywac na kurs:D
    dodaje do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma się czego bać, chociaż na pierwszej jeździe lekko się denerwowałam, jednak po pewnym czasie poczułam się już pewnie i bardzo mi się to podoba:) dzięki;*
      pozdrawiam

      Usuń
  16. zycze powodzenia i trzymam kciuki ;) ja za kilka dni mam egzamin praktyczny, trzeci raz podchodzę ;p mam nadzieje ze teraz sie uda ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję wszystkim za tyle ciepłych słów, jesteście super;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. niezły blog, pozdrawiam i zaprasza do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratulacje , ja cieszę się, że mam to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy blog
    Zapraszam
    http://maggiifashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Łał - szacun! Mój chłopak podchodzi już trzeci raz ;D
    http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję !
    Ja pewnie zdam za 32178321-123 razem o ile w ogóle xD

    Obserwujemy ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję ;d

    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję :), ale wspomnę,że dopiero na praktyczny zaczyna się zabawa XD oby i tu się udało za pierwszym razem. Trzymam kciuki!!

    Pozdrawiam serdecznie!

    http://dorothyswardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. gratulacje ! ;)

    zapraszamy do nas :

    http://www.being-brainwashed.blogspot.com/

    http://www.being-brainwashed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzieki wszystkim jesteście niesamowici ale dopiero tera będzie ciężko..
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
  27. Set super i ciekawy blog:) Trafiłam tu z MP. Obserwuję i mam nadzieję, że mój blog również Cię zainteresuje i dodasz go do obserwowanych:) Zapraszam http://youlkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń