Proste czy naturalne?



Niebawem mam zamiar wybrać się do fryzjera, stąd też mój pomysł na takiego oto właśnie posta:) Otóż chciałabym się dowiedzieć jakie jest wasze zdanie na ten temat, bo niestety nie jestem do końca zdecydowana, a w sumie zmieniłabym coś. Lubię eksperymentować. Poniżej przedstawię wam zdjęcia, gdzie jestem w naturalnych kręconych włosach (jeszcze nie farbowanych), prostych oraz z grzywką. Niestety nie są one dobrej jakości, gdyż są jeszcze robione moim starym telefonem. Na szczęście już nie mam takiego problemu i większość zdjęć, które teraz robię mogę spokojnie wstawić na bloga:) Po pracowitym weekendzie na uczelni czas na tydzień pełen wzlotów i upadków w pracy. A wam jak minął weekend? Nie lubię poniedziałków!
Buziaki 







7 komentarzy:

  1. ale ślicznie w kręconych! pozazdrościć takich skrętów

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz w kręconych włosach bez grzywki !
    Zazdroszczę takiej burzy loków !

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem zdecydowanie za loczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naturalnie a od czasu do czasu proste :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń