Spacer z bliskimi!




Dawno mnie tu nie było, niestety ostatnimi czasy nie mam tyle wolnego czasu, aby często wstawiać posty. Robię co w mojej mocy, aby nie zaniedbywać bloga i być na bieżąco. Na spotkanie z przyjaciółkami ubrałam się na luzie. Założyłam ponczo, które jest wyjątkowo miłe w dotyku i ciepłe. Nie straszne mi teraz mrozy:) Do niego dobrałam spodnie w panterkę, które ostatnio są moją ulubioną parą, brązowe botki, kapelusz oraz torebkę. Ostatnio wszelkiego rodzaju okrycia głowy są moim ulubionym dodatkiem. Zaprezentowałam wam zestaw w typowo jesiennych barwach. Brązy i beże są to kolory, które o tej porze roku noszę nieustannie. A wam jak się podoba?







Podwójny pierścionek - blings.pl 
Torebka, buty - Mango
Spodnie - River Island
Kapelusz - no name
Ponczo - Wallis

13 komentarzy:

  1. świetne ponczo i kapelusz !!!

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ;)
    zapraszam na mojego nowego bloga z biżuterią handmade !
    czekoladowoooo@blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są genialne :)
    zapraszam do siebie :): http://kitten-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz taki piękny kolor włosów- a w tej stylizacji, to już w ogóle pięknie go wyeksponowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. me encanta el look!

    New outfit post on my blog "MILITARY JEANS"
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, świetnie wyglądasz, też uwielbiam ponczo:)
    pozdrawiam i zapraszam, www.modnyswiatfrankie.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna torba :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie, kompozycja barw, no i wzór na spodniach dosyć oryginalny, bo zazwyczaj panterkę przedstawia się "na drobniutko" :))
    Bardzo ładnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń