12-11-2012


Tak jak już mówiłam, niestety w najbliższym czasie posty będą bardziej w zaciszu domowym, niż w terenie. Pora roku jest niesprzyjająca robieniu zdjęć w godzinach popołudniowych. Poniżej jestem w swojej jednej z ulubionych bluzek z Juliettą ze Staff by Maff. Pojawia się ona na moim blogu już nie pierwszy raz i za każdym razem w zupełnie innym zestawieniu. Lubię taką wielofunkcyjność:) W tle możecie posłuchać Lykke Li "I follow rivers", która ostatnio bardzo często chodzi mi po glowie.
Zapraszam do oglądania zdjęć i życzę wam miłego popołudnia;)





Kolczyki - River Island 
Bluzka - Staff by Maff
Naszyjnik - blings.pl
Buty - Top Shop
Spódnica - Zara

18 komentarzy:

  1. fajna bluzka !
    ale spódnica to dopiero jest cudo...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny blog, ciekawe stylizacje :) chyba bedziemy tu wpadac czesciej! Zapraszamy rowniez na naszego nowego bloga,moze jakies sugestie?:) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja spódnica jest zjawiskowa ! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz ;) spódnica bardzo gustowna :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny makijaż. Ślicznie wyglądają twoje oczy. Czym go robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) http://callmeladyana.blogspot.com/2012/10/kosmetyczne-must-have-zaprezentuje-wam.html w tym poście pokazałam kosmetyki jakich używam na chwilę obecną do makijażu:)
      pozdrawiam

      Usuń
  6. Wyglądasz świetnie! Zakochałam się w Twojej fryzurze. Jak ja bym chciała mieć takie włosy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam maxi :) szkoda ze juz jest tak zimno ... :D wygladasz swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz super :) Spódnica jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję wszystkim za miłe komentarze:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. łoł świetnie wyglądasz
    spódnica jest przepiękna ; )

    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  12. love staff by maff

    xx
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling <3
    have a great weekend!

    OdpowiedzUsuń
  13. pretty look dear! hugs<3

    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że mamy ten sam naszyjnik :0
    Znalazłam Cię na ModnejPolce, dodaję do obserwowanych i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń