Catch me if you can


Ostatnio wpadłam na genialny pomysł, aby zrobić zdjęcia na dworcu!:) Przyodziałam futrzaną kamizelkę, która ukazała się już we wcześniejszych postach. Tak jak wspominałam mam ich kilka w swojej szafie. Założyłam dżinsową koszulę dla przełamania czerni. Nie chciałam by było za ponuro. Bardzo dobrze czułam się w tym zestawie i myślę, że widać to na zdjęciach. Oczywiście gdyby nie mój wspaniały fotograf, nic z tego by nie wyszło, dlatego wielkie podziękowania dla Sylwii. Zapraszam do obejrzenia co nam wyszło i wielkie buziaki dla was! Nie spodziewałam się tego, ale strasznie się cieszę, że moja strona wzbudza coraz większe zainteresowanie:) Dziękuję, że jesteście.
Miłego oglądania!










A tu z Sylwią moim fotografem:)

Czapka, kamizelka - no name
Bransoletki - malvaretki.pl
Naszyjnik - Top Shop
Legginsy - Reserved
Botki, płaszcz - Zara
Koszula - Primark

24 komentarze:

  1. Świetny zestaw, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądasz:)
    No i nawet ja się znalazłam na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ania podoba mi się wyglądasz zabójczo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję wam bardzo za komentarze;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, masz rację! Kamizelka jest świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta kamizelka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie trochę już nudzi, że ciągle widzę te same elementy. Naszyjnik jest chyba w każdym poście. Buty też już były. Postaraj się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i niektóre elementy się powtarzają, ale są pokazane w zupełnie innych stylizacjach. Musiałabym być miliarderką żeby w każdym poście mieć inne rzeczy i żeby nic się nie powtórzyło:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Ale ten naszyjnik jest ciągle!!! Do znudzenia go wciskasz do każdej stylizacji. Nie wierzę, że masz tylko ten jeden....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do każdej?? Spójrz w archiwum:)

      Usuń
  10. Pierwsze zdjęcie genialne!

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo sympatycznie wyglądacie dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny zestaw i świetna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trochę taki gangsterski look!!! Bomba jak dla mnie! Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne czarne pierścionki ! Oba :)
    Pozdrawiamy
    http://bestdressedpoland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu skąd są te pierścionki? Też mi się właśnie bardzo podoba szczególnie ten z malutkimi czarnymi brylancikiami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie pamiętam, dlatego też nie uwzględniłam nazwy sklepów;)
      pozdrawiam

      Usuń
  16. Zdjęcia sa świetne :) ja tez obserwuję :))) Fajna z Ciebie kobitka :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń