Maff & Charlize


Niedawno odbyły się pierwsze urodziny Parfois w Arkadii i z tejże właśnie okazji zostały zaproszone dwie wspaniałe i jakże znakomite w każdym tego słowa znaczeniu blogerki. Miały za zadanie pomóc w doborze biżuterii. Mowa tu oczywiście o Maffashion i Charlize-Mystery. Zjechało się dużo ludzi by ujrzeć wyznawczynie trendów, osoby, które inspirują miliony ludzi. Od dawien dawna śledzę oba blogi, więc gdy tylko usłyszałam o zorganizowanych urodzinach sklepu gdzie miały pojawić się wyżej wymienione osoby, bez zastanowienia wiedziałam, że się tam znajdę. Dziewczyny okazały się bardzo sympatyczne, w rzeczywistości są jeszcze piękniejsze niż w sieci, a przede wszystkim przy takim sukcesie jaki odniosły nie uderzyła im woda sodowa do głowy. Poniżej zdjęcia z tego dnia i biżuteria jaką pomogły mi wybrać:)











25 komentarzy:

  1. Fajną biżuterię kupiłaś.
    No i w końcu miałaś szansę poznać Maff :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo w końcu:) wielkie dzięki;) niedługo się pojawi w stylizacji:)

      Usuń
  2. mega mila czerwonowłosaaaaaaaa dziewczyna z cibie! pozdrawiam cieplo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za te miłe słowa Maff;*
      może jeszcze kiedyś Cię spotkam;)

      Usuń
  3. No to musiało być ciekawe spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem kim one są ale bardzo ładne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. A kim ona jest, że tak ci zależy żeby ją spotkać??? Co takiego zrobiła pozwoliła ci kupić jakiś łańcuszek??? Litości sama byś lepszy wybrała.Więcej wiary w siebie. Zmień ten służalczy ton.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maff to najlepsza polska blogerka i inspiracja dla wielu młodych kobiet. Naszyjnik wybrałam sama, a dziewczyny powiedziały swoje zdanie, co ułatwiło mi w wyborze tego właściwego.

      Usuń
  6. nooo świetnie! dziewczyny, wygladacie cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie to twój bloig jest 100 razy lepszy niż każdej z tych gwiazd!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie okropne brwi ma ta pierwsza dziewczyna. Jest bardzo ładna, ale te brwi pomyłka. Nie sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu, mnie się podobają:) sama kiedyś przyciemniałam brwi:)

      Usuń
  9. Mi się wydaje, że Pani Ekscelencja to jest najlepsza blogerka. I Kasia Tusk. I Jessie Mercesez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się co innego. Blogerki, które wymieniłeś/aś również obserwuję, jednakże Maff według mnie najlepsza:) Ale tak jak już powiedziałam to rzecz gustu:)
      pozdrawiam

      Usuń
  10. Fajne wspomnienia będzie miała! Czekam na kolejną stylizację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno:) niedługo pojawi się kolejna stylizacja:)

      Usuń
  11. O tym, że twój blog jest najlepszy to chyba sama sobie napisałaś....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a gdzie jeśli można wiedzieć, bo nie przypominam sobie takich słów;)

      Usuń
  12. Idealna biżuteria.
    Świetne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  13. gorgeous pics!!!!i'm new follower your beautiful blog!!if you like mine,do the same!!!kiss!!!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  14. mi też było miło Cię poznać :-))) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne masz te usta> Jak to szminka?

    OdpowiedzUsuń