Mobile mix

15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie telefonowe mixy, jest w nich dużo życia i dużo...samej ciebie :)
    Trafiłam tu z forum modnejpolki i oczywiście zaobserwowałam, będę niezwykle wdzięczna za rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) cieszę się, że Ci się podoba;)

      Usuń
  2. fota w stylu pin up girl świetna!
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz okulary na ostatnim foto :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się najbardziej podobasz w czerwonej bandance!! Super!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie Ty masz piękne loki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed ostatnie zdjęcie - urocze.

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny mix :))
    masz wspaniałe włosy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję wszystkim za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo pozytywnych zdjęc. Pozdrawiam Kate

    OdpowiedzUsuń
  10. czarne matowe pazury z kreseczkami super to wygląda Fajny mix zdjęć pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. lovely photos

    http://thelittlebigobsession.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz u ciebie, bardziej mi sie podobasz w lagodniejszym wydaniu usmiechnieta.. W harcore bym sie ciebie przestraszyla :) pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń