08-12-2012

22 komentarze:

  1. chciałam wybrać jakieś dwa najlepsze zdjęcia z tych inspiracji ale bardzo trudne bo każde jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczny mix zdjęć :)

    Zapraszam na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2012/11/giveaway-konkurs.html Do wygrania 25 voucherów na okulary przeciwsłoneczne, korekcyjne lub zerówki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne zdjęcia :)

    http://izzie-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super ! lennonki the best !

    zapraszam do mnie :
    inversova.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) ale najbardziej lubię zdjęcia z Twoim udziałem, więc czekam z niecierpliwością :):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebista torba!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba trochę za dużo tego, bo ciężko się otwiera, ale fajne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super płaszcz na ostatnim. Lenonków nie lubię, ale zdjęcia fajne z przyjemnością obejrzałam. I jako jedna z nielicznych nie napiszę teraz "zapraszam do mnie"....

    OdpowiedzUsuń
  9. A kiedy jakaś twoja stylizacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w niedługim czasie na pewno coś się pojawi;)

      Usuń
  10. super zdjecia :) trafilam z modnej polki, obserwuje i czekam na ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Już od 2 lat zastanawiam się nad zrobieniem, tatuażu i najbardziej rozbroiłam mnie chyba ta laska w tatuażach właśnie, bo nie wygląda na taką co by długo się zastanawiała :P, ale pasuje jej!

    OdpowiedzUsuń
  12. Znalazłam parę perełek, czekam na kolejną dawkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne inspiracje ! :)



    http://przepraszam-ze-jestem-inna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia ! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  15. I love the photos!!! Amazing post ;)


    Liz<3
    The Red Lil' Shoes Blog
    http://theredlilshoes.blogspot.com.br/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam takie posty!


    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię oglądac takie inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestawienie, inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń