23-12-2012

Dziś zaprezentuję wam zdjęcia w zupełnie innym formacie. Stwierdziłam, że wraz z świętami należałby się również mały prezent dla mojego "dziecka". I o to też jest! Mam nadzieję, że nowy wygląd wam się spodoba:) Image bloga zawsze można zmienić, tak samo jak zmienna jest jego właścicielka;) Na poniższych zdjęciach jeszcze nie typowo świąteczny, ale na pewno cieplutki zestaw z futerkiem na które polowałam od miesięcy i butami emu. Chciałam wam również życzyć wspaniałych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia w gronie najbliższych. Dużo prezentów (dla tych grzecznych i niegrzecznych dzieci) i wielkiego obżarstwa (to chyba lubię najbardziej w tym całym świątecznym zamieszaniu, nie wliczając Świętego Mikołaja). Tak ja jeszcze w niego wierzę!
Wesołych Świąt!


Koszula - Staff by Maff
Legginsy - Reserved
Futerko - choies.com
Kolczyki - River Island
Buty - Street

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajne futerko :)
    Wesołych Świąt!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie! !
    lubię takie looki:)

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt;*
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super futerko:) powiedz mi, pierścionek masz z iloko.pl? Jeśli tak, napisz jak się sprawuje-bo chce taki kupić :d

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak:) jestem z niego zadowolona, chociaż niestety jest na mnie troszkę za duży i może niedługo zrobię konkurs w którym będzie można go wygrać?

      Usuń
    2. O no widzisz :) Dzięki za odpowiedź, będę śledzić bloga :) Buźki!

      Usuń
  4. Pierścionek cudny !

    Wesołych świąt :*
    Zapraszam na mojego bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super outfit! Bardzo podoba mi sie twoja kurtka !

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :

    inversova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz
    :)

    pozdrawiam i Wesołych Świąt!
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog! Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku ♥

    www.herkruks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładne futerko! :) pozdrawiam.

    oohmarly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super dziewczyna i bardzo fotogieniczna.zdjecia zrobione profesjonalnie,oby wiecej takich.gust co do ubrania bez zarzutu.wszystko na czasie i bardzo modne chociaz nie za wielkie pieniadze.jest super i tak dalej.caluski jagoda

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję wam za tyle ciepłych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz super!! Zakochalam się w futerku:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń