Konkursowo

Razem ze zbliżającym się karnawałem, mam dla was świąteczny upominek. Sztuczne rzęsy firmy Sephora są idealnym dopełnieniem waszej sylwestrowej kreacji. Dają piorunujący efekt, a do tego są nieziemsko długie i wytrzymałe. Co należy zrobić, aby dostać prezent?

Wystarczy, że spełnisz wszystkie 3 warunki:
1. Polubisz fanpage Mademoiselle-ana
2. Dodasz blog do obserwowanych
3. W komentarzu napiszesz swój adres e-mail, oraz odpowiesz na pytanie: Dlaczego akurat Ty powinieneś wygrać?

Najciekawsza odpowiedź będzie zwycięską. Wyniki będą ogłoszone na blogu 19 grudnia.







11 komentarzy:

  1. gumis.xd@googlemail.com

    Powinnam wygrac, poniewaz te rzesy pasowaly by do mojej sylwestrowej kreacji .

    OdpowiedzUsuń
  2. daria1091@gmail.com

    Powinnam wygrać, ponieważ nie miałam jeszcze okazji używać sztucznych rzęs, a bardzo lubię eksperymentować. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mgmylife.blog@gmail.com
    Powinnam wygrać, bo uwielbiam sztuczne rzęsy i wiem jak się ich używa więc na pewno się nie zepsują przy aplikacji :D. Pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sonia942@o2.pl
    Powinnam wygrać, ponieważ moje naturalne rzęsy są krótkie, a sztuczne nadały by charakteru oraz pazura do stylizacji.

    Na facebooku obserwuję jako : Rock Czarna

    OdpowiedzUsuń
  5. ogonowska.maja@gmail.com
    Bardzo chciałabym wygrać ponieważ uwielbiam Crazy Horse od lat, ich tancerki są perfekcyjne w każdym calu, nie sposób zwrócić uwagę na ich perfekcyjny makijaż! Na sylwestra mam już idealną kreację, ale nie mam zaplanowanego makijażu - takie rzęsy pozwoliłyby mi zabłysnąć i poczuć się przez chwilę jak jedna z tancerek Crazy Horse :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jabolowa08@wp.pl

    Wydaje mi się, że powinnam je wygrać ponieważ jestem osobą, która szczególnie dba o swój wygląd w każdym calu, jest to dla mnie ważne by dobrze wyglądać. Wtedy czuję, że jestem kimś, że ludzie zwracają na mnie uwagę, przykuwam ich wzrok. To mi sprawia radość, daje satysfakcję. Jeśli dobrze wyglądam - czuję się dobrze, nie chowam się.
    Chciałabym je wygrać i (powinnam) ! Dzięki nim podkreślę swoją urodę i sprawi mi to przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  7. paaulkaxdd@wp.pl
    Powinnam wygrać, ponieważ nigdy nie miałam sztucznych rzęs i chciałabym zobaczyć jak to jest je mieć.

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze takie rzęsy to chciałabym mieć ale prawdziwe :D
    fajny blog :)
    Zapraszam do siebie: navitia0070.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. daiffie@wp.pl

    Chciałabym wygrać te rzęsy, ponieważ idealnie sprawdzą się do makijaży sylwestrowo-studniówkowych, na które mam już kilka zamówień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nana.uchacz@gmail.com
    Chciałabym wygrać, ponieważ gdy byłam 6-letnią dziewczynką zawsze marzyłam o byciu księżniczką.. Moje marzenie jednak się nie spełniło :(
    Do sylwestrowej kreacji brakuje mi tylko tych rzęs, które dałyby nieziemski efekt księżniczki :) Pomożesz mi bidulce spełnić swoje szczenięce marzenie? :)

    OdpowiedzUsuń