MIX




27 komentarzy:

  1. Fajny mix :)
    No i proszę nawet pamiętna fotka z pokazu mody :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) pamiętna, bardzo dobrze wspominam:)

      Usuń
  2. Fajnie, fajnie :)
    Życzę sukcesów w blogowaniu, dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo... jaki piękny brzusio !
    Ciekawy mix.

    OdpowiedzUsuń
  4. fany miks, az mam ochote na magnum:)
    obserwuje i zapaszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie kochana...obserwuję i likuje
    czerwone usta <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale sympatyczny mix! :)
    Zajrzyj tez do mnie! Moze poobserwujemy?

    www.pearlinfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne buty wypatrzyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwna ręka jakby jakliegoś karła. Twoja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwna? Dlaczego dziwna?:) Tak na wszystkich zdjęciach jestem ja:)

      Usuń
  10. Super zdjęcie to z mega czerwonymi ustamiw rozkroku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię cię w tym stylu jak na pierwszym zdjęciu z torebeczką i tak ala taka Pańcia. Za to super na kolejnych jako pin up i w czapie. Ale te ciotki klotki są do kitu. BLE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pańcia? Nie jestem pańcią, tylko kobietą. Czasem ubieram się na sportowo, a czasem bardziej kobieco.. W zależności od mojego nastroju:)
      Pozytywnego myślenia życzę:)

      Usuń
  12. Czy to Magnum Almond?? Kocham ponad wszystko!
    Fajny brzuch :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny sweter ten w gwiazdy. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń