New Outfit


Dzisiejszy post jest inny od pozostałych. Różni go klimat zdjęć. Chciałam żeby było inaczej niż zwykle. Spędziłam trochę czasu na obróbce i jestem ciekawa co myślicie. Poniżej widać efekty mojej pracy. Byłam ubrana w sukienkę, którą dostałam w prezencie od Mamy. Prezent trafiony, bardzo ją lubię. Dobrałam do niej kurtkę z eko skóry i futrzaną kamizelkę, która już była we wcześniejszych postach i wiem, że na pewno w tym kierunku poleci krytyka, ale co zrobić? O tej porze roku jest idealna i nie wyobrażam sobie gdyby jej zabrakło:) W dzisiejszym zestawie jest również biżuteria, którą Maff i Charlize pomogły mi wybrać. Zapraszam do obejrzenia zdjęć.
Buziaki












Zdjęcia - Sylwia

Bransoletka i naszyjnik - Parfois
Duża bransoleka - Top Shop
Torebka, sukienka - Prezent
Kolczyki - River Island
Płaszcz, kurtka - Zara
Kamizelka - no name
Wisiorek - Primark 
Buty - Ryłko

27 komentarzy:

  1. Super fotki i ciuszki!!!!! :D a jakie znajome miejsce!!! ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia super :)
    Fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super foty, bardzo mi się podobają!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia rewelacja. a kamizelka najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta sukienka... też chcę dostawać takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia na prawdę. Gratulacje! Warto bylo poczekać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie:) miło czytać tyle wspaniałych komentarzy:)

      Usuń
  7. Kamizelka jest boska więc fajnie że zoowu ją pokazujesz! A krytyką się nie przejmuj, zawsze znajdzie się ktoś kto szuka dziury w całym. Zdjecia śliczne i stylizaja też!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wygrywa gruba bransoletka. Reszty przy niej w ogóle nie widać. Nawet jeśli wybrała ci ją Maff.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lubię taką masywną biżuterię:)

      Usuń
  9. Cudowny blog! Obserwuję :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super bizuteria ! pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ! ♥

    inversova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo klimatyczne sesja, jak z filmu :)
    Świetny futrzak!

    http://delfinasshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wygladasz ! :)) jestem tu pierwszy raz, ale podoba mi się bardzo :) zapraszam do siebie, bedzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym zobaczyć cie w wersji minimalistycznej. Mam wrażenie ze wszytskiego jest za dużo, za dużo biżuterii, za dużo faktur materiałów, za dużo makijażu. Spróbuj poszaleć ale w ersji mini - taki dress kod. Jestem ciekawa jak ci to wyjdzie. Nie sztuka założyć wszytskoi co się ma w szafie na raz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście wiem, że nie jest sztuką założenie wszystkiego na siebie co ma się w szafie i szczerze to nawet chyba nie dałabym rady.. są gusta i guściki, mnie się podoba,a to chyba jest najważniejsze:)
      pozdrawiam

      Usuń
  14. Pięknie wyglądasz!
    Pozdrawiam;*
    Obserwujemy?:)

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwujemy, pewnie... zwłaszcza, że widzę tu ciekawe zdjęcia =]

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :) Marzę o kręconych włosach :)
    obserwujemy??
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia, świetny strój. Efekty Twojej pracy są więcej niż zadowalające :):):) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Odjechana bronsoletka!Musze takiej poszukac

    OdpowiedzUsuń