Sylwestrowy look

Wielkimi krokami zbliża się do nas Sylwester, dla jednych świętowanie z bliskimi końca starego i początek nowego roku, dla innych jest to dzień jak co dzień. Mimo wszystko należałoby zrobić rachunek sumienia. Co moglibyśmy zmienić, zrobić, aby w naszym życiu było lepiej. Nie wiem jak wy, ale myśl, że będę starsza o kolejny rok mnie trochę przeraża. Czasem wracam pamięcią do czasów z dzieciństwa i wspominam jak kiedyś było inaczej, łatwiej, a największym zmartwieniem był brak ukochanej zabawki. Dorastamy, zmieniają nam się priorytety, a z biegiem lat dostrzegamy, że to do czego dążyliśmy całe nasze życie i do czego dążymy dalej, tak naprawdę nie ma większego znaczenia, gdy nie mamy z kim tego dzielić. Dlatego też chciałam powiedzieć, abyśmy dbali o naszych bliskich, o tych których kochamy, bo niestety w tym całym zgiełku, zapominamy o najważniejszym. Miało być sylwestrowo, zabawowo, a wyszło trochę pouczająco:) Wracając do sylwestra to nieważne czy będziemy przed telewizorami, czy na eleganckiej zabawie, wszyscy tego dnia powinniśmy błyszczeć! Poniżej kilka moich propozycji dla was jakie bym wybrała. Modnymi akcentami w tym sezonie są cekiny, łączenie srebra ze złotem. Dużo cekin, przepychu, zabawy, bo zabawa strojem jest tu najważniejsza. Jednak w moich propozycjach znalazło się dużo czerni, a to dlatego, że uwielbiam czarne sukienki. Mam ich mnóstwo. Pasują na każdą okazję, przy czym są niesamowicie eleganckie. Czy grzechem byłoby założenie "Małej Czarnej" w czasie karnawału? Myślę, że nie. Dodatki mogą zdziałać cuda! Dobrałabym do nich bardziej rzucającą się w oczy biżuterię. Tego dnia możemy poszaleć z masywnymi błyskotkami. Ja niestety jeszcze nie zdecydowałam co założę tego dnia, a czy wy macie już naszykowane stroje?
Życzę wam szampańskiej zabawy i oby nadchodzący rok był lepszy od poprzedniego. Dużo sukcesów, miłości i radości. Spełnienia najskrytszych marzeń w nadchodzącym nowym roku, a przede wszystkim dużo zdrowia!


Top Shop/River Island/Romwe

36 komentarzy:

  1. Mała czarna sprawdza się w każdej sytuacji:):) Sukienki cudne, ja sama dalej nie wiem, co ubiorę ;) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na Twoją sylwestrową kreację :)
    Ja już wiem w co się ubiorę i stawiam w tym roku przede wszystkim na wygodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne sukienki!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z koronką jest cudna jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna jest ta z koronką na rękawach!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nice post, your blog is lovely!

    http://www.martasfashiondiary.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekne sukienki :) ale ta przedostatnia.... przyciagnela moj wzrok i tak juz zostalo... :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Some of the dresses are really amazing. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne sukienki ;33
    obserwujemy? ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój faworyt pierwszy rząd, 2 od prawej ! SZAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycje! Mój faworyt dolny rząd druga od prawej! Piękna i ciekawa. Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie :*
    U mnie nowy post ;)
    + obserwuj :))

    OdpowiedzUsuń
  13. piekny tekst i zdjecia sukienek,moja faworytka to sukienka w drugim rzedzie pierwsza a ty ktora wybierasz,zawsze czekam z niecierpliwoscia na twoj tekst i zdjecia.pisz czesciej pozdrwaiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwsza sukienka super, zaczynam obserwować i zapraszam do mnie: sickcreativemind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mala czarna faktycznie sprawdza sie wszedzie, ale ilez mozna... :) pierwsza, zlota moim zdaniem najciekawsza i najbardziej zwraca uwage!

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnia mi się najbardziej podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne kiecki! Ja co prawda wybrałam inną stylizacje i możesz ją sobie obejrzeć na moim blogu, ale sukienki piękne! Pozdrawiam i jeśli znajdziesz wolną chwilę zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny blog! Obserwuję i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. myślę,że druga od lewej na górze jest najpiękniejsza:) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. oj wybrałabym sobie jakieś sukienki spośród zamieszczonych na Sylwestra ; )
    https://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. such a good post these would all be amazing new years dresses!! xx- Mint Clothing Company

    OdpowiedzUsuń
  22. oddam (zbędbne) kilogramy za 4 sukienkę z pierwszego rzędu *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. very nice dresses!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wszystkie są piękne, ale mi przypadły do gustu 1 i 5:)
    piszesz świetne posty i masz ciekawy blog!
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. I love these styles and they're perfect for NYE, especially all the sequins and sparkles

    xoDale
    http://www.savvyspice.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie tu, zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Twój wybór to eleganckie sukienki w ciemnych barwach,myślę,że sprawdzą się także w karnawale. :)
    Koniec roku to idealny czas podsumowań i postanowień,oby tylko nie okazały się one hipokryzją. Wszystko dobrego w 2013! :>

    OdpowiedzUsuń