Wyniki konkursu

Na początku chciałam serdecznie podziękować za udział i zaangażowanie. Nie była to łatwa decyzja, jednak zwycięzca mógł być tylko jeden. 

Gratuluję właścicielce maila: ogonowska.maja@gmail.com, która przekonała mnie swoją odpowiedzią: "Bardzo chciałabym wygrać ponieważ uwielbiam Crazy Horse od lat, ich tancerki są perfekcyjne w każdym calu, nie sposób zwrócić uwagę na ich perfekcyjny makijaż! Na sylwestra mam już idealną kreację, ale nie mam zaplanowanego makijażu - takie rzęsy pozwoliłyby mi zabłysnąć i poczuć się przez chwilę jak jedna z tancerek Crazy Horse :)"

Pozostałym osobom jeszcze raz bardzo dziękuję za udział. Jesteście niesamowici! Śledźcie bloga, bo to nie ostatni konkurs jaki się pojawił:)

Pozdrawiam was serdecznie.
Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz