Happy New Year!

Chciałam wam jeszcze raz życzyć Szczęśliwego Nowego Roku, aby nigdy nie zabrakło wam siły w realizowaniu swoich pasji i najskrytszych marzeń. Korzystajcie i cieszcie się z każdej chwili. Mam nadzieję, że mieliście szampańską zabawę i dzisiaj nie męczy was "mały kacyk";) Jak co roku zrobiłam listę postanowień noworocznych. Niestety nie mogę wam ich zdradzić, gdyż wtedy by się nie spełniły. A czy wy taką macie? Poniżej kilka zdjęć zrobionych telefonem mojego sylwestrowego stroju. Wybrałam szarą sukienkę z fantazyjnymi wycięciami po bokach, którą zestawiłam z cekinowym bolerkiem. Do całości dobrałam srebrną biżuterię. Postawiłam na masywny naszyjnik.
Happy New Year!


Sukienka - River Island
Naszyjnik - Top Shop
Bolerko - Reserved
Rajstopy - Gatta

27 komentarzy:

  1. bardzo fajny post piszesz bardzo dobrze.podejrzewam cie ze studjuszesz polonistyke.zdjecia mniej udane chyba ze bylo to zamierzane aby byly w sepi.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) nie wiem czemu zdjęcia wyszły tak kiepsko, chyba kiepskie oświetlenie było:)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczna sukienka. oj, listę taką mam, która wymaga dużo samozaparcia. będzie ciężko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. odzwyczaiłam się od pisania postanowień bo rzadko kiedy wychodzi z nich COKOLWIEK ; )

    wszystkiego najlepszego w nowym roku, duuużo szczęścia ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka i rajstopy genialne! :D impreza u mnie udana nawet bardzoo i kacyk nie męczy, a co do postanowień to jest ich spora lista na ten rok.. :)
    obserwuję i zapraszam do siebie! będę wdzięczna za każdy komentarz i dodanie do obserowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  5. love this!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostra stylizacja, taka z pazurem - i sukienka i rajstopy - ale fajna.

    Pobserwujemy blogi i fanpage? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne rajstopy :)

    www.karmellove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow bardzo sexi!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądałaś w takim delikatnym makijażu!!! Jakie miałaś buty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo;) czarne szpilki:)

      Usuń
  10. Jak ta sukienka wygląda z tyłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak z przodu, tylko nie ma dekoltu;)

      Usuń
  11. fajne rajstopki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo młodo i bardzo ładnie wyglądasz na tych zdjeciach!Pozdarwiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna sukienka a rajstopy po prostu genialne :):)

    pozdrawiam
    trafiłam tutaj z modnej polki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz wygolone włosy nad uchem czy tylko tak upięte?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam wygolonych, tylko tak upięłam hehe:)

      Usuń
  15. super stylizacja! mega rajstopki:) pozdrawiam i obserwuje!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful post!!:):)Your blog is so lovely! I'm thinking, if you want, we can follow each other! It would be great!!
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  17. Happy New Year ! :)
    http://lovefashioncheap.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  18. The dress is really pretty!

    &Happy new year!

    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?!

    Hope to see you soon on it !

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  19. stylizacja niewątpliwie z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń