Local Pirate


Tak jak już kiedyś wspominałam, uwielbiam wszelkiego rodzaju ćwieki! W dzisiejszym poście postawiłam na bluzę z tym o to właśnie elementem. Przy takim zestawie biżuteria jest zbędna. Na pierwszy rzut oka wydawałoby się, że jest to zwykła bluza, jednak ćwieki na rękawach dodają jej charakteru, dzięki czemu jeszcze bardziej do mnie przemawia. Zestawiłam ją ze skórzanymi legginsami, oraz botkami. Dobrałam również czapeczkę Local Pirate z urbanflavours. Sklep ma wyjątkowo bogaty wybór, więc dla każdego zawsze się coś znajdzie.
Pozdrawiam was cieplutko i zapraszam do odwiedzania mnie na facebooku :)


Bluza - romwe, Botki - River Island, Legginsy - Reserved, Czapka - urbanflavours

21 komentarzy:

  1. Bluza z motywem zwierzęcym i jeszcze ćwieki <3 mmm!

    OdpowiedzUsuń
  2. bluza cudo, zazdroszczę!
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. love the jumper
    xx LVE
    have a great thursday night!
    share the feeling
    @jimsandkittys (instagram)
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest ta bluza, ciepła jest?

    OdpowiedzUsuń
  5. W końcu inna fryzura! Ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś te włosy i ta czapka mi nie leżą, ale bluza przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. JEEEJU, kocham tego typu zdjęcia ♥ zawsze mnie inspirują.
    +obserwuję !

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz super!

    OdpowiedzUsuń
  9. bluza mega a zdjecia czadowe,rob tak dalej jagoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna jest ta bluza :)
    Pozdrawiam,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  11. love the blog.. where did you get the jumper?... follow back http://SugSean.com PLEASE

    OdpowiedzUsuń