Neon beanie

Nad zakupem neonowej czapki zastanawiałam się dosyć długo. Nie byłam co do niej przekonana w stu procentach. Myślałam, że ten kolor nie jest dla mnie  i ciężko będzie zestawić ją z innymi częściami garderoby. Jednak, po długich nieprzespanych nocach, odważyłam się i kupiłam ją! W chwili gdy paczka do mnie przyszła czułam jakby czas się zatrzymał. Byłam podekscytowana jak dziecko w Boże Narodzenie. Kiedy w końcu przyodziałam mój nowy nabytek, zwaliło mnie z nóg. Czy to był sen? Jej kolor był tak intensywny, materiał niezwykle miękki, a fason po prostu idealny. Zauroczyłam się! Była to miłość od pierwszego wejrzenia. "Neonówka" bo tak ją nazwałam, wniosła do mojego życia świeże powietrze.  Sprawiła, że promienieje każdego dnia, a życie nabrało nowych barw. Okazało się, że moja zdobycz pasuje do wielu kompletów, dzięki której nie są tak nudne i bez wyrazu. Zestawiłam ją z asymetryczną sukienką, koronkową bluzką i szpilkami. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że zdecydowanie nie pasuje do tego zestawu, jednak moim zdaniem wkompnowała się idealnie. 

Sukienka, bluzka - second hand
Beanie - urbanflavours.pl
Podkolanówki - Gatta
Złote rękawy - Mohito
Buty - Syrena

33 komentarze:

  1. Ale super, neonowy kolor! Bardzo fajnie przełamałaś resztę :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zakolanówki, dobrze się noszą ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja polecam, jestem z nich zadowolona:)

      Usuń
  3. Taka czapeczka to dość odważny zakup, nie do wszystkich ciuchów pasuje, ale jeśli ktoś takie w swojej garderobie ma, to myślę, że taka czapa to strzał w setę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz boską czapę <3
    ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie właśnie trwają poszukiwania jakieś neonowej czapki ;) Początkowo miałam mieszane uczucia, ale z biegiem czasu, stwierdziłam, że to fajnie, że ludzie są coraz bardziej kolorowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak się cieszyłaś z tej czapki a taka smutna mina?

    OdpowiedzUsuń
  7. Te błyszczące rajstopki pod spodem tylko bym wymieniła poza tym ok> Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. I just found your blog and I followed you :)
    Big kiss from Portugal
    Check out my blog : http://walk-with-confidence.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  9. swietny dodatek ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nie kupiłabym czapki w aż tak fluorescencyjnym kolorze, ale z tej samej strony zamówiłam podobną bordową :) bardzo fajne są te czapki! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzimy ostatnio sporo ludzi na ulicach w tej właśnie czapce, ale trzeba przyznać że jest świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz, genialna czaapka ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za komentarze, jesteście najlepsi:)
    pozdrawiam was cieplutko;*

    OdpowiedzUsuń
  14. czapka świetna ! :) dobrze, że sie przekonalaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the edgy touch to this outfit :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your hat !! happy new year :)

    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    http://fashionroomlounge.blogspot.com.es/

    A chic kiss ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. czapa z UF rządzi :)
    fajnie :)
    Obserwuję.

    www.szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Loving the neon beanie. <3

    Great blog; You've got yourself a new follower. :)

    STAY AWESOME
    Lots of love, Pauline
    www.xpeachie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń