Sweatshirts


Jeśli wiecie to dobrze, a jeżeli nie, to zaraz was oświecę:) Otóż tematem dzisiejszego posta są bluzy. Od pewnego czasu są one dla mnie jak "narkotyk". Kupując jedną, od razu myślę nad zakupem kolejnej, ale chyba każda szanująca się blogerka kocha zakupy. Wcześniej była biżuteria (tak zostało mi do dnia dzisiejszego), teraz są bluzy, ciekawe co będzie następne. Kolorowe, z nadrukami, ćwiekowane, poszarpane, wybór jest nieograniczony. Wszystko zależy od naszej wyobraźni. Im bardziej kolorowo tym lepiej? Lubię kolorowe bluzy, nawet kilka mam w swoim posiadaniu, jednak o tej porze roku preferuję bardziej stonowane kolory. Team Paris jest w moim posiadaniu i jestem z niej szalenie zadowolona. Wygodna, ciepła, a przy tym nietuzinkowa. Pasuje do wszystkiego i to jest mój numer jeden w tej kategorii.


Misbhv / Romwe / Top Shop / Aloha from deer / Boy London

Jak już pewnie też zauważyliście biorę udział w konkursie na Bloga Roku 2012. Czyste szaleństwo!!! Wiem, że połowa z was stwierdzi, że zwariowałam, ale nie robię tego dla wygranej, lecz dla samej zabawy i satysfakcji. Myślę, że dzięki temu mój blog również może dotrzeć do wielu nowych czytelników, co by mnie niezmiernie uszczęśliwiło. Chciałam również wam podziękować za to, że jesteście i zaglądacie na mojego bloga. Motywujecie mnie do dalszego działania :) Dochód z sms-ów jakie zostaną wysłane jest przeznaczony na cel charytatywny. Za każde oddane głosy bardzo dziękuję. Głosować można do 31 stycznia do godziny 12:00. 
Jeszcze raz dziękuję! 


19 komentarzy:

  1. Fajne te bluzy, mnie się też podoba ta TEam Paris, ale cena mi nie odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne bluzy, na chłodniejsze dni. ;)
    Zapraszam do mnie:
    www.czarna-rock.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza z dupeczkami wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta z ćwiekami jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super jest za jakby z obrazem. Rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Team paris fajna ale inne chyba jeszcze ciekawsze. Pozdrawiam. Głos oddałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za oddany głos :)

      Usuń
  7. A dlaczego startujesz w tym konkursie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest w poście. Robię to dla zabawy, mam z tego niezłą frajdę;)

      Usuń
  8. Ostatnia jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna bluza! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Och kocham bluzy, zwłaszcza w tę paskudną pogodę. Najbardziej kocham zieloną z tygrysem (wzór kenzo) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej zielonej KENZO mam już po korek - wszędzie jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne te bluzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Great choices!!

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Team paris !


    Natalia z http://guidedbyfashion.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też kocham bluzy, dlatego aż tyle mam ich w swoim butiku :) im bardziej nietuzinkowa, tym lepsza!


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń