03-02-2013



Lubię połączenia materiałów, które na pierwszy rzut oka zupełnie do siebie nie pasują. Tak było w przypadku "ciężkiego" swetra wraz z "lekką" koronkową bluzeczką. Do zestawu dobrałam zakolanówki, które uważam za bardzo dziewczęcy akcent. Nie chciałam aby było zbyt ciemno i szaro, jak to ostatnio bywa na dworze, dlatego postawiłam na dżinsową kamizelkę, która przełamała całość. Zdjęcia w większości zostały wykonane na tle obrazu, który przedstawia "mój kochany" Nowy Jork. Włosy związałam w mega duży kok, który w ostatnio często wita na mojej głowie. Może w niedługim czasie zaprezentuję wam jak można go wykonać. Miłego oglądania i zapraszam do komentowania!:)






Sweter - Reserved, Kamizelka - second hand, Pasek - Parfois, Koronkowa bluzka, zakolanówki - prezent, Bransoletka - Iloko, Kolczyki - River Island

45 komentarzy:

  1. bardzo fajnie wyglądasz w tak upiętych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :)

    Zapraszam :)
    http://fashionismypassion-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę za dużo się w tym zestawie dzieje,czasem warto z czegoś zrezygnować,ale buźkę to masz śliczną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu, czasem wielu osobom może się nie podobać w co się ubiorę, ale najważniejsze, że ja się w tym dobrze czuję;)

      Usuń
  4. Ładna stylizacja :). Kamizelka z katany świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz w tym koczku babuni,sweter i kamizelka swietne,zdjecia na tle nowego yorku super,pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna fryzurka, piękny kolorek pazurków;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za komentarze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie ci w tak upiętych włosach! Chociaż ostatnio fryzura na Kasię Tusk jest strasznie popularna, więc torchę mnie rozczarowuje, że nic oryginalnego nie wymyśliałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale nie śledzę bloga Kasi Tusk. Noszę to w czym się dobrze czuję i co mi się podoba:-)

      Usuń
  9. Super zdjecia bardzo dziewczęco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się zgadzam, że ze dużo tego wszystkiego, chyba ta koronka tutaj nie bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzecz gustu:) mnie się podobała i dlatego ją założyłam:)

      Usuń
  11. Ja bym wybrała gładkie zakolanówki i wyrzuciła bransoletkę, wtedy nie byłoby tak dużo naćkane. Plus za fryzurkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. A skad jest ten pasek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane pod postem :)

      Usuń
  13. Super te włosy! Jak je robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam do tego specjalną gumkę do włosów;)

      Usuń
  14. A WIESZ, ŻE TO WSZYSTKO BARDZO FAJNIE RAZEM WYGLĄDA!

    OdpowiedzUsuń
  15. fajna kamizelka, rajtki, ogolnie wszystko super połączyłaś!!! super, bardzo mi się podoba!! obserwuję! i zapraszam do siebie!!
    http://girlnamegianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dziewczęco wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super te zakolanówki!

    OdpowiedzUsuń
  18. nie sledzisz bloga kasi ? a powinnas ona jest najlepsza!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie śledzę i to chyba nic złego. Myślę, że każdy wchodzi na te blogi co lubi, a nie co powinien:)
      POzdrawiam

      Usuń
  19. kazdy czyta bloga kasi tusk nie sciemniaj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak już napisałam wyżej, jestem przekonana, że nie jestem sama, ale za to śledzę mnóstwo innych wspaniałych blogerek:)

      Usuń
  20. Awesome!

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, że twój kok jest śliczny i dokładnie w tym miejscu głowy gdzie powienien być. Drażni mnie właśnie jak u Kasi Tusk jest na samym czubku głowy, niskie dziewczyny muszą się widać podwyższać a Ty nie. U ciebie jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Brawo! Ja też nie czytam Kasi Tusk. To żadna blogerka. To materialistka!

    OdpowiedzUsuń
  23. A można wiedzieć dlaczego jej nie czytasz? Pytam z ciekawości, bo ja akurat czytam i bardzo lubię i Kasię i inne blogerki też. Czytałaś i ci się nie podobałao czy dla zasady nigdy nie wchodziłaś na jej bloga? Odpisz prosze bo jestem ciekawa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. też uwielbia takie koki! ;) po weselu został mi wypełniacz do niego, ale nigdy nie umiem zrobić go sobie sama ;< cudownie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Koronka - uwielbiam, zrobiła Ci cały look :)
    Kasia T. to żal. Jest przesłodzona i nieautentyczna.


    www.confassion.pl - mój internetowy butik z ciuchami dla Blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo lubę takie jeansowe akcenty, wszystko wyglada swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo za taki miły komentarz :)

      Usuń
  27. widze że lubisz kombinować ;) i dobrze ! tak trzymaj ! :*

    p.s. zapraszam na konkurs na miom, blogu gdzie do wygrania dowolne buty !




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem lubię pokombinować to prawda:) dziękuję i pozdrawiam:)

      Usuń
  28. wow super to wygląda!:) Ślicznotka:*:)

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie wyglądasz ! uwielbiam takie looki :))
    zapraszam do wzajemnej obserwacji i polubienia mojego fanpage ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna kamizelka, ale dla mnie za dużo warstw :D

    OdpowiedzUsuń