12-02-2013


Dzięki naszej kochanej pogodzie (nie znoszę zimy!) myślami wciąż jestem w ciepłych krajach i tak właśnie oto powstał pomysł na nowy post. Czasem wspominam to magiczne miejsce, które całkowicie mnie oczarowało. Mówię tu oczywiście o Wyspach Kanaryjskich, a dokładniej o Teneryfie. Chciałam wam się również pochwalić, że niebawem znów wybieram się na Kanary!!!! :) Jestem strasznie podekscytowana i nie mogę się już doczekać!! Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają. Miłego oglądania kochani:)


Sukienka - prezent, Torebka, naszyjnik - Primark, Bransoletka - River Island, Kurtka - H&M

20 komentarzy:

  1. cudne zdjęcia !

    chcę lato !!



    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos, love the dress! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak zazdroszczę takiego ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym tam pojechała <3

    OdpowiedzUsuń
  5. tandetne włosy jakby w żelu???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie miałam żelu. Tam jest inna woda, byłam też po kąpielach w oceanie, więc tak mi się układały włosy:)

      Usuń
  6. nie chwal się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co to za tekst?! Ktoś mógłby powiedzieć, że wszystko co wstawiam na bloga jest pewnym rodzajem chwalenia się, a jeżeli komuś to nie odpowiada to nikt go nie zmusza to zaglądania na moją stronę:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. oj zatęskniłam za wakacjami! A gdzie teraz się wybierasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Fuerteventure:) Już nie mogę się doczekać:D

      Usuń
  8. Śliczne zdjęcia. Super wyglądasz, sukienka jest świetna. Już nie mogę doczekać się lata;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudownie wygladasz w tej mokrej wloszce.sukienka cudo jak z lat 50.fajne zdjecia tylko ci mosna pozazdroscic tego wyjazdu.jagoda

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za komentarze i tyle ciepłych słów:)
    Pozdrawiam was kochani bardzo cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. It´s simple but great. Really good ideas!
    @paquetevistasbien

    OdpowiedzUsuń
  12. milego wyjazdu!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Może ja po prostu lubię taki styl... ale jak dla mnie świetnie wyglądasz w sukienkach! Podkreślają Twoją figurę bardzo ładnie. Bardzo mi się podobasz w takich kobiecych ubraniach! :):):)

    OdpowiedzUsuń