16-02-2013


Zrobienie dzisiejszych zdjęć nie było łatwym zadaniem. W drodze na wybrane wcześniej miejsce, zaczął strasznie sypać śnieg. Wahałam się czy nie wrócić do domu, ale czego to się nie robi, dla moich kochanych czytelników. Teraz piję ciepłą herbatę i mam nadzieję, że się nie rozłożę. Dziękuję, że jesteście;* Miłego oglądania.
Zachęcam do odwiedzania mnie na facebooku, oraz na instagramie.


Bluzka - Pull and Bear, Kamizelka - Denim Co, Spodnie - Tk Maxx, Czapka - Misbhv, Buty - Zara, Kurtka - Diverse, Torba - prezent, Pierścionek krzyż - River Island, Bransoletka - Iloko

48 komentarzy:

  1. fajnie wyglądasz !
    bardzo podoba mi się ta bluza i buciki !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bluza i fenomenalna kamizelka!

    dołączam do obserwujących i zapraszam do mnie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i na pewno wpadnę :-)

      Usuń
  3. Fajna czapka :):) Pozdrawiam Sap ;D :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Look so cute girl!

    www.skinandroses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia i spoko bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous photos! Love your bag and boots x

    http://whatisinherwardrobe.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz :) bluza, kamizelka i kurtka podobają mi się najbardziej w 100 % mój styl ! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietna weekendowa stylizacja. Stylowo i cieplo.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna kamizelka !

    uniquevisionofbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie super ale bez kurtki i bez torby, bo co za dużo to niezdrowo jak są już ćwieki na butach to na torbie nie pasują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak już wspominałam we wcześniejszych ja kocham ćwieki :)))

      Usuń
  11. Nie rozumiem wpisów pod postem w stylu "prezent" - przecież widac jaka to firma i możesz chyba podac.?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspisuje tak jak mi się podoba, a nie komuś:-)

      Usuń
  12. Kurtka na kamizelkę? Koszmarek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież nie jest powiedziane, że trzeba nosić na kurtkę haha czasem tak, czasem inaczej, trochę wyobraźni;-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. Super wyglądasz! Najgorsza z całej stylizacji jest torba,

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie bylo ci zimno????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest napisane w poście. Troche było, ale czego się nie robi dla czytelników ;)

      Usuń
  15. Trzy pierwsze zdjęcia byłyby super gdyby nie żenujące miny w style "jestem modelką".... Sorry no nie jesteś!
    Pozostałe bardziej naturalne i bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie jestem modelką tylko bloggerką, a to jest różnica, ale nie każdemu się dogodzi :)

      Usuń
  16. Śliczne zdjęcie 3 od końca!!!! Super naturalne!

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba się ktoś na Ciebie uwziął :) 8 komentarzy jeden za drugim z Anonima w przeciągu 10 min :)
    Stylizacja fajna, luźna, lekka, CIEPŁA :D

    http://economicalmadlen.blogspot.com/ czyli jak dobrze wyglądać i godnie żyć za 1500 zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam i obstawiam, że to pisze jedna osoba, bo komentarze dodane są w tym samym czasie ;-)

      Usuń
  18. I really like the lion sweater and the cross ring!! :)

    I invite you to visit my blog on:
    http://danadimitras.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  19. ale kazdy komentarz w sumie inny raz na plus ran na minus, dziwne jakby od jednej osoby? u mnie też sposro anonimowych komentuje, co zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna bluza! Ach te tygrysy!!! Wrrrr

    OdpowiedzUsuń
  21. Co to znaczy, że wpisuejsz jak ci się podoba? Że jak coś jest z bazaru albo zwykłą podróbką to piszesz "prezent"??? Winszuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn że jak jest prezent, to wpisuje prezent, a jak second hand to tak.. Nie będe wpisywała inaczej, bo komuś się to nie podoba

      Usuń
  22. Jeśli to jedna osoba to chyba ma rozdwojenie jaźni bo raz jest na tak a raz na nie.... Współczuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chce oceniać, ale chyba na to wychodzi, skoro ilość wejść na bloga nie wzrasta, a liczba komentarzy tak, to chyba coś jest nie tak;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Nie narzekaj na anonimowych bo dzięki nim masz przynajmniej jakieś wpisy, inaczej byłoby poniżej 10 komenarzy....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zależy mi tak bardzo na komentarzach anonimowych, tym bardziej, że w większości są one negatywne. Jeżeli tak krytykujecie to dlaczego boicie się pokazać prawdziwą twarz???:-)))

      Usuń
  24. Ciesz się, że masz anonimowych bo przynajmniej lista komenatrzy rośnie i nie są jacyś szczególnie chamscy skoro możesz zamieszczać ich komenatrze.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie jest róznica między pisaniem bloga (co robi już dzisiaj kazdy) a byciu bloggerką jak np Maff.

    OdpowiedzUsuń
  26. Co to znaczy, ze wpisujesz jak ci się podoba?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  27. Super torba! Fajna stylizacja. Dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam! :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkim dziękuję baaaaardzo baaardzo za komentarze :)))
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. SBM rowniez u mnie na blogu!^^ Swietny look <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń