23-02-2013


W modzie nie chodzi o rygorystyczne przestrzeganie zasad, ale o dobrą zabawę i wyczucie smaku. Nie podążam ślepo za modą. Łącze ze sobą rzeczy, które czasem na pierwszy rzut oka kompletnie do siebie nie pasują. Lubię mieszać style i eksperymentować. Tak było i w tym przypadku. Do zestawu w odcieniach szarości i czerni, dla przełamania klasyki, dobrałam czapkę z daszkiem "Chicago Bulls". Dzięki niej dzisiejszy outfit nabrał charakteru w iście amerykańskim klimacie. Główną rolę pełni kardigan ze skórzanymi rękawami w geometryczne wzory. Gdy go znalazłam w internecie, wiedziałam, że będzie mój. Jest niebanalny, a przy  tym wielofunkcyjny. Kolejny raz jedna z moich ulubionych sukienek została wykorzystana jako bluzka. Dzięki fantazyjnym wycięciom po bokach talii, jest niepowtarzalna i przykuwa wzrok. Nie jest to jednak jedyna rzecz w tym zestawie, która posłużyła za coś zupełnie innego. Na szyję założyłam wisiorek z krzyżem i dodatkowo (można pomyśleć) naszyjnik, nic bardziej mylnego, tak naprawdę są to opaski do włosów, które moim zdaniem bezbłędnie wkomponowały się w całość. Jak widać wystarczy trochę wyobraźni i można tworzyć wymyślne zestawy.
Miłego weekendu kochani!


Kardigan - staffbymaff.pl, Sukienka - River Island, Legginsy, Botki - Zara, Pierścionek, bransoletka - iloko.pl

38 komentarzy:

  1. bluzka ma świetne wycięcia :)

    Follow Me - I will Follow You back <3
    classicorcool.blogspot.com
    http://www.facebook.com/classicorcool

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej:)
    fajny pomysł na styliz.
    powiedz prosze jaki masz rozmiar tego ponczo-swetra? bo widziałam na stronie2 rozmiary, i różnica między nimi wydawała się niewielka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam rozmiar M/L, ale szczerze, to chyba wolałabym S/M :)
      Podrawiam

      Usuń
  3. fajny zestaw:) podoba mi się:) fajnie tu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Przypominasz mi na paru zdjeciach Paniekscelencje :)

    obserwujemy?

    inversova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz świetnie! Kurtka jest odlotowa! Jaaa! Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga :) Mam nadzieję, że wpadniesz do mnie, jeśli się spodoba możemy obserwować?

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluza od Maff super ale leginnsy założyłabym juz gładkie bez elementów skorzanych bo chyba za duze tego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy za dużo? Dla mnie w sam raz:) Dziękuję za komentarz
      POzdrawiam

      Usuń
  7. Dziękuję wam za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez mam skojarzenie z Pania Ekscelenacją, mozę przez czapkę, ale wygladasz podobnie do niej.. aż za bardzo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że mam czapkę z daszkiem, w cale nie robi ze mnie Pani Ekscelencji. Dużo osób takie nosi. Lubię bloga i styl Pani Ekscelencji, ale nie upodabniam się do niej. Ja nie widzę podobieństwa. A inspirować oczywiście mnie inspiruje, ale nie do takiego stopnia by kopiować.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Bluza wymiata! Kocham Maff!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny klimat stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak jeszcze wykorzystasz tę bluzę? Jest dość charakterystyczna.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluzka i naszyjnik.
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba najlepsza twoja stylizacja. Jestem pod wrażeniem. Chociaz w zasadzie klimat zrobiła po prostu bluza Maff, więc to jej nalezą się komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie ciekawie ale tylko do poogladania. Sama bym sie tak nigdy nie ubrała. Gratuluje odwagi. A bardziej klasyczna stylizacja będzie, dla tych co musza siedziec za biurkiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:) Klasyczna byłaby bez czapki z daszkiem i bez wisiorka z krzyżem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. love!
    http://oppositelipstick.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście, zestaw jest świetny, a kardigan sama z chęcia przygarnęłabym do swojej szafy. ;) świetnie w nim wyglądasz. ;)
    pozdrawiam serdecznie! :)

    Na moim blogu organizuje konkurs wraz ze sklepem Merg, może miałabyś ochotę sprawić sobie prezent i weźmiesz udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja! naprawdę fajnie wyszło ! :] obserwuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się to ,że nie gonisz ślepo za trendami;) Oby tak dalej ,dobry outfit;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super look, cardigan Maff genialny jest!

    PS. Może jesteś chętna na wzajemne obserwowanie? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam twój kardigan! :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wszystkim za komentarze te dobre i te niekoniecznie! :)
    Cieszę się, że ktoś do mnie zagląda:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam ten Twój zestaw, jest świetny! najlepszy jaki dziś widziałam :)
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bosko wyglądasz :)).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny outfit! <3
    Mrga mi się podoba!
    Szczególnie narzutka! <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Totalny eklektyzm-i to mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  26. great outfit! I like so much your kardigan!
    hey wanna follow each other?
    http://lifestylenotesbyaf.blogspot.com/2013/03/piton-designed-by-me-ft-hey-baby.html

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeejku :o cudowna stylizacja:)
    Masz genialnego bloga <3 Wszyyyystko mi się tu podoba:) uwielbiam to że jesteś tak oryginalna i tworzysz coś od siebie ♥
    Zapraszam do mnie:) i może chciałabyś się obserwować?:D ja już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń