20-02-2013




Stworzenie dzisiejszego outfitu nie było dla mnie problemem, gdyż zestawiłam ze sobą trzy ulubione rzeczy: nenonową beanie, panterkę i bluzę od misbhv. Całość przypomina styl grunge, a raczej moją jego interpretację. W takim zestawieniu czuję się najlepiej i powoli odnajduję swój własny styl. Zdecydowanie preferuję luźne ubiory. Zdarza mi się czasem, włożyć obcasy i poczuć jak prawdziwa kobieta, jednak wolę swobodę ruchu i wygodę, bo ona w dzisiejszych czasach jest najważniejsza. Do kompletu dobrałam fioletowe creepersy, oraz luźne dżinsy. Nie mogło oczywiście zabraknąć biżuterii. To dzięki niej zestawy nabierają charakteru i mogą przybrać zupełnie inną formę. Dlatego nie zapominajmy o dodatkach. Ja wybrałam łańcuch na szyję, oraz skórzane bransoletki ze złotym akcentem. Mam nadzieję, że wam się spodoba i chętnie będziecie do mnie zaglądali.
Buziaki   


Futerko - choies.com, Bluza - misbhv.com, Spodnie - Tk Maxx, Beanie - urbanflavours.pl, Creepersy - deezee.pl, Łańcuch - Parfois, Bransoletki - houseofmima.com , Okulary - Ray Ban

28 komentarzy:

  1. podoba mi się połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna bluza
    i super look :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz świetny! Uwielbiam te Twoje neonowe czapki!

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne połączenie! świetnie wyglądasz :)

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko byłoby super ale...spodnie, spodnie, spodnie! Strasznie skracają nogi i zniekształcają sylwetkę :x Jakbyś ubrała czarne rurki cała stylizacja wyglądałaby o niebo lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Specjalnie założyłam te spodnie, nie chciałam czarnych rurek, bo by było zbyt prosto..

      Usuń
  6. Na prawde tak sie ubierasz na codzien? Czy tylko na potrzeby bloga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co w tym stroju jeat takiego nadzwyczajnego? Wszystko co pokazuję na blogu jest odzwierciedleniem mnie i w 100% prawdziwe.
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. Wydaje mi się, że to futerko jest na ciebie za małe, szczególnie w ramionach, a spodnie cie pogrubiają i skracają nogi. Podoba mi się za to bardzo kolor czapki i butów, ale ogólnie mam wrażenie, że nie wyszłabyś tak na ulicę, ale może się mylę? Ten strój był na co dzień, czyli że chodzisz tak na uczelnię czy do pracy? Raczej prędzej uwierzę, że tak jak ostatnio w tej czerwonej sukience ale tak? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić, no chyba że w weekend.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chodzę tak na co dzień i nie widzę w tym nic dziwnego. Każdy ubiera się tak jak mu się podoba, a to że anonim mi nie wierzy nic na to nie poradze i na siłę nie będę przekonywać. Nie pozostaje mi nic innego jak życzyć miłego dnia :-)

      Usuń
  8. Świetnie podkreśliłaś swoją indywidualność, a spodnie leżą naprawdę dobrze. Fajnie, że podwinęłaś nogawki, dodałaś charakterku ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. yellow beanie - so stylish <3

    maybe wanna follow each other :)
    my blog is - classicorcool.blogspot.com - could be nice :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne futerko i czapka <3 połączenie kolorów super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam napisać coś konstruktywnego, ale twoje loczki mnie tak zachwyciły, że już nie wiem co napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna luźna stylizacja jak dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki świetny outfit! <3

    www.ochaber.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny zestaw, ukazuje Twoją indywidualność, widać że nie lubisz nuty :) pozdrawiam i zapraszam do mnie http://viki-vogue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cudownie wyglądasz:) naprawdę bardzo udana stylizacja ♥

    http://crystaloddity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń