03-03-2013


W związku z moim niedługim wyjazdem, ciągle jestem w biegu. Przygotowania trwają pełną parą. W dodatku trzeba jeszcze zakupić parę niezbędnych rzeczy. Największym moim problemem jest zmieszczenie wszystkiego do walizki i nie przekroczenie dwudziestu kilo. Istny obłęd! Przecież to jest prawie niewykonalne! Zawsze miałam problem z pakowaniem i nigdy tego nie lubiłam! Czy jadę na tydzień, na dwa tygodnie, czy może na trzy dni, to za każdym razem biorę taką samą ilość ubrań. No ale jak to się mówi, przezorny zawsze ubezpieczony. Nigdy nie wiadomo co będzie nam potrzebne;) Dlatego z tej okazji mam dziś dla was mix instagramowy z ostatnich dwóch tygodni. Życzę wam miłego popołudnia, a ja dalej idę przeglądać szafę.


9 komentarzy:

  1. Z pakowaniem mam identycznie - moge jechać na jeden dzień nawet, a zabieram masę rzeczy. ;p

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie tu ! zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie w nakryciach głowy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe zdjęcia
    pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna opaska i słuchawki! *.* zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne zdjecia,bardzo ci zazdroszcze tego wyjazdu ale czekam z niecierpliwoscia na twoj look i zdjecia.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń