04-03-2013


Kto powiedział, że szare kolory muszą być nudne? Połączenie ze sobą różnych faktur w tym samym odcieniu dało całkiem niebanalny zestaw. Lubię eksperymentować i tak było i tym razem. Do zwykłego T-shirta, który był bazą dzisiejszego outfitu dobrałam kardigan ze skórzanymi rękawami. Aby nie było zbyt przewidywalnie, dodatkowo założyłam sweter z krótkim rękawem. Całość związałam paskiem ze złotymi akcentami, który był strzałem w dziesiątkę. Efekt końcowy wyszedł luźny, idealny na co dzień. Im więcej warstw, tym lepiej. Tak zwane ubieranie się na cebulkę jest w modzie. A ja nie pozwolę wam się nudzić. Co o tym myślicie? Przesada? A może jesteście na tak? Czekam na wasze komentarze!


Kardigan - Staff by Maff, Pasek - Parfois, Sweter - no name, Legginsy - F&F, T - shirt - prezent

19 komentarzy:

  1. piękna <333

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie i oryginalnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam szary kolor, a Ty w swoim zestawie wyglądasz rewelacyjnie:) Świetne okulary:***

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kardigan, ciekawe połączenie ze swetrem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyróżniłam Cię u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wam bardzo za tak ciepłe słowa! Jesteście kochani!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. sweterek sbm cudny! połaczyłas go genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kardigan jest super ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam szary i nigdy on mi się nie nudzi a twoj look bardzo fajny pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubie szare zestawienia.bluzka mnie urzekla cudo ktore moglabym miec od razu.calosc bardzo fajnie pomyslana.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeej:) świetna stylizacja:) bardzo dobrze na Tobie to wygląda ♥
    Świetnie to połączyłaś, a tak w ogóle to jesteś piękna :):):)
    zapraszam do mnie:D i może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ masz piękne loki:)
    Ja niby też ale moje przy Twoich wyglądają jak snop siana...;P
    Świetny zestaw
    Cudny blog
    Na pewno będę zaglądać tu częściej:)!
    Pozdrawiam
    Ilu^^
    http://byilu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń