19-04-2013

W końcu zawitało u nas słońce! Znowu czuję się jak nowo narodzona i mam pełno energii, którą zarażam innych. Zima, śnieg, plucha to zdecydowanie nie moje klimaty. W dzisiejszym poście zobaczycie moją  nową zdobycz, którą kupiłam za dosłownie grosze! Bardzo lubię neonowe kolory, więc gdy tylko znalazłam to cacuszko, stwierdziłam, że muszę je mieć. Dobranie do niej reszty rzeczy nie było już dla mnie problemem. Idealna na wiosnę, lato i nie zapominajmy, że jest to jeden z głównych trendów tego sezonu. Zestawiłam ją ze spodniami w równie modnym klimacie. O paskowym zawrocie głowy możecie poczytać w moich wcześniejszych postach. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Ściskam!



Trampki - Converse, Spodnie - Montego, Worek - Mango, Neonowa i biała bluzka - second hand, Korale - New Look, Okulary - Ray Ban

8 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz;)bluzka ma super kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny look♥
    bluza ma świetny kolorek:D naprawdę super!
    i zapraszam do siebie w wolnej chwili:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :)
    Taki świeży. wiosenny look!
    <3

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana a gdzie jest ten second hand chetnie bym tam zajrzala jak sa takie fajne rzeczy,pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się bardzo podobają spodnie, nie znam tej firmy. Polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w Peek & Cloppenburg i bardzo jestem z nich zadowolona ;)

      Usuń