24-04-2013

Częstym motywem jaki pojawia się w moich codziennych stylizacjach jest motyw zwierzęcy. Głównym powodem jest miłość do zwierząt. Czuję również, że moje drapieżne wnętrze próbuje ujawnić się światu!:) Zakupione spodnie z tym wzorem są jedną z moich ulubionych par i był to strzał w dziesiątkę. Czasem nie mogę się z nimi kompletnie rozstać i mogłabym je nosić non stop. Aby było jeszcze bardziej niebezpiecznie założyłam bluzkę z twarzą tygrysa. Postawiłam na brązowe i złote dodatki. Przy robieniu zdjęć poczułam się jak prawdziwy drapieżnik, wspinając się i pozując na wysokościach. Czułam się jak ryba w wodzie.
Mam nadzieję, że zdjęcia będą wam się podobały.
Buziaki



Kurta- Zara, Bluzka - Atmosphere, Spodnie, kolczyki - River Island, Buty - Top Shop, Pasek - H&M, Bransoletka - Parfois

18 komentarzy:

  1. Pozytywne zdjęcia i widać, że jesteś muśnięta słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajną masz tą bluzeczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale tygrysica ;) fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super look! Masz piękne włosy,zazdroszczę!:)

    Kochana,obserwuję Cię i polubiłam Cię na fc,byłoby mi miło,jeśli również będziesz mnie obserwować i też polubisz mój fanpage:)

    Pozdrawiam i zapraszam;

    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) na pewno do Ciebie zajrzę :)
      buziaki

      Usuń
  6. Bluzka super :D Bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodobały mi się spodnie :) muszę przyznać że dość ciekawie wygląda całość :) w wolnej chwili zapraszam również do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bluzka i buty super i jeszcze raz super.twoj look boski pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale tygrysica :) Na prawdę drapieżnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję wszystkim za komentarze :) Cieszę się, że wam się podoba mój look!
    Pozdrawiam was gorąco ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialna ramoneska i buty!

    OdpowiedzUsuń