Trzymaj Fashion

Połączenie ze sobą dżinsu i czerwonej bandanki chyba mogę zaliczyć do moich ulubionych. Stylizacja rodem z pin up girl. Bazą była czarna maxi spódnica, do której dobrałam resztę stroju. Nie było to dla mnie problemem. W głowie już miałam wizję jak ma wyglądać cały outfit. Wyszło kobieco, sportowo i z pazurem, czyli tak jak lubię. Najważniejsze to czuć się dobrze, a ja czułam się wyśmienicie, co widać na poniższych zdjęciach. Mam nadzieję, że wam się spodoba.
Ściskam


Kurtka - H&M, Spódnica - Pull and Bear, Kolczyki - River Island, Trampki - Converse, Bransoletka - Parfois, Torebka, Top, Naszyjnik - Prezenty

28 komentarzy:

  1. Odważna stylizacja.. ;) Spódnica jest super <3 Zapraszam do mnie na post :) czekam na Twoją opinię :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Love your blog, keep it up!

    Check out my J'adore Dior give-away! X

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz ;)
    Bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacja! szczególnie podoba mi się góra tego outfitu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super wygladasz czuje sie wiosne patrzac na ciebie.spodnica rewelacja i ta opaska na wlosach ach.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam połączenie długiej spódnicy i topu !

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódnica, wyglądasz w niej genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam jeansowe kurteczki i bandamki! :)
    Świetna spódnica, podziwiam też za odwagę stroju! :)

    kaarolajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna stylizacja:)
    Pozdrawiam Serdecznie!!!
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super look <3 Lubię taki styl!
    Polubiłam Cię na facebooku,jak możesz polub mnie też;
    https://www.facebook.com/pages/Imluckyladyblogspot/613955975298228?ref=hl

    Pozdrawiam!:*
    imluckylady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. To oryginale conversy? Ile kosztowały i gdzie je kupiaś jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby nie były to bym nie pisała Converse. Kupiłam w Galerii Mokotów za 250 zł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Boska spódnica ^^

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko jest swietne! zwlaszcza bluzka i spodnica :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje i zapraszam do mnie ! :)

    http://noichigo15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie stylizacje z bandamką zawiązaną jako przepaska na włosach :)
    świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję wam, bardzo mi miło, że jesteście!!! :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawie to wyglada;)
    pomysłowa fryzurka!

    OdpowiedzUsuń