05-05-2013

Dziś pogoda dopisała, więc na zdjęcia można było wyskoczyć. Pierwszy raz w mojej typowo blogowej  sesji uczestniczyła ze mną moja Mama:) Z nikim jeszcze tak dobrze mi się nie współpracowało. Dziękuję! Do białej bluzki z podobizną głowy konia dobrałam beżową marynarkę i spodnie w nieco ciemniejszym odcieniu. Do kompletu dobrałam gumowe baleriny z kokardką. Szalenie wygodne i w dodatku do wszystkiego pasują. Całość w spokojnych barwach. Strój idealny na spacer. A po spacerze czas na małe co nieco;)
Trzymajcie się!



Bluzka - Zara, Spodnie - Bershka, Torebka - Monnari, Pierścionki - River Island, Kolczyk - Iloko, Okulary - Greenpoint, Ray Ban, Marynarka - Nadarzyn, Buty - Marywilska

14 komentarzy:

  1. ładnie Ci w takich jasnych kolorach, świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się buty :)

    prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja ;) super buty

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw bardzo mi sie podoba :) wygladasz slicznie

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka swietna ale torba i okulary sa super sama mogłabym to mieć,bardzo ciekawa stylizacja jagpda

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaa ja chce ta bluze z Twojego bannera - team paris <3

    Pozdrawiam cieplo,
    Mila

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na mojego bloga: http://www.dalilahome.blogspot.com/ z powodów osobistych, musiałam zacząć bloga całkiem od nowa :( teraz próbuje powrócić do dawnej formy, i mam nadzieję, że mogę na cb liczyć. Jeśli dodasz się do obserwatorów, odwdzieczę się :)

    xoxo
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. :)
    Ciekawe buty. :>
    Świetny nagłówek, bluza *.*

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeśli tak, napisz u mnie. :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierścionki <3 Miałam takie same i musiałam wydać bo mnie uczuliły :(((

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne buciki! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Balerinki są takie słodkie, fajny styl:)
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń