11-05-2013

Na co dzień preferuję luz i wygodę. Tak było i tym razem, gdy wybrałam się z przyjaciółką na zakupy. Założyłam bluzkę z ciekawym motywem, do której dobrałam jeansową koszulę i spodnie w paski. Aby nic nie odciągnęło od zakupowego szału podstawą są wygodne buty. Wybrałam conversy, które moim zdaniem wygrały w tej kategorii. Zakupy się udały. Życzę wam miłego weekendu! :)



Koszula - Second Hand, Bluzka - Reserved, Spodnie - Montego, Torebka - Jacqueline Riu, Trampki - Converse, Bransoletki - Malvaretki 

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajna koszulka!:) Na zakupach wygodne buty to podstawa:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)
    +obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) na pewno zajrzę ;)
      buziaki :*

      Usuń
  2. Uwielbiam takie koszule <3 Koszulka też mi się bardzo podoba. Fajna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice one t-shirts and bag are really awesome. i am accepting guest post for my site.. fell free share some thing http://www.fashionchanzer.in/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne spodnie

    OdpowiedzUsuń
  5. A co kupiłaś na zakupach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałyśmy prezentu urodzinowego i kupiłyśmy książkę :)
      Pozdrawiam

      Usuń