12-05-2013

Pogoda nie dopisuje, więc postanowiłam wam przekazać dużo pozytywnej energii z nowym postem! :) Zdjęcia były robione przed kilkoma dniami na Starówce. Ponownie pojawiają się trampki, które uważam za szalenie wygodne i jeszcze nie raz je u mnie zobaczycie. Dobrałam do nich jeansowe szorty. Uwielbiam poszarpane spodnie. Im bardziej przetarte tym lepiej. Do zestawu założyłam bluzkę z motywem flagi Wielkiej Brytanii i dłuższy sweterek. Postawiłam na dodatki w odcieniu złota. 
Zapraszam do śledzenia mnie na facebooku  oraz na instagramie.




Bluzka - Zara, Sweterek - Stradivarius, Spodenki, pierścionki - River Island, Trampki - Converse, Torebka - H&M, Bransoletki, naszyjnik - Parfois

14 komentarzy:

  1. Bluzka wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny outfit! Spodenki bardzo fajne:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz świetnie! uwielbiam motyw flagi;)

    OdpowiedzUsuń
  4. t-shirt jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna bluzeczka !
    fajnie wygląda z tymi szortami !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. genialnie wyglądasz :) świetna koszulka

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodenki! <3 wyglądasz bardzo ładnie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne fotki, spodenki i koszulka Boskie!!!
    Pozdrawiam Serdecznie
    www.zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię poprzecierane szorty!! Nadają rockowego charakteru! Świetnie zgrane kolory, i choć wolę ostrzejsze barwy, ten zestaw bardzo przypadł mi do gustu!! Pozdrawiam, Madlen.

    OdpowiedzUsuń
  10. You look so pretty <3 I am loving your clothes and make-up. Please check my beauty blog and share your opinions <3

    http://beautybyaida.com

    OdpowiedzUsuń