07-06-2013

Na wstępie chciałam was przeprosić za tak długą przerwę na blogu. Niestety ostatnio chorowałam, a w dodatku pogoda nie dopisywała. Nie chciałam was też zamęczać kolejnymi postami w zaciszu domowym. Postanowiłam więc zrobić coś nowego  i przedstawić wam moje nowości zakupowe z tego tygodnia. Jak każda kobieta czasem wpadam w szał zakupów, więc zdjęcia nie odzwierciedlają całego ekwipunku (już czekam na kolejną przesyłkę). Mam nadzieję, że niedługo będę mogła wam je zaprezentować w konkretnych zestawach.
Trzymajcie się cieplutko!

Naszyjnik - Grana
 Bransoletki - Grana
 Kołnierzyk - Grana
 Okulary - Brylove
 Okulary - Grana
 Bluzka - Second hand
 T-shirt - Pull and Bear (dział męski)
 Sukienka - Second hand
 Spodnie - Zara
 Spodnie -Zara
 Spódnica maxi - Pull and Bear
Bluzka - Second hand

8 komentarzy:

  1. Baaardzo udane zakupy:)) wszystko jest prześliczne, ale jednak naszyjnik z lwem jest naprawdę niesamowity ♥ cudownie będziesz w tym wszystkikm wyglądała:)) czekam na post:*

    buziaki! i zapraszam do siebie w wolnej chwili:) NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnie w kwiatki - marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodnie cudowne, tez zagoscily w mojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super rzeczy i na pewno będziesz w nich czadowo wygladac.naszyjnik z lwem istne cudo jestem ciekawa kiedy go zaprezentujesz pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń