09-06-2013

W dniu wczorajszym byłam na urodzinach mojego siostrzeńca. Z tej właśnie oto okazji ubrałam się w białą koszulę, do której dobrałam elegancki naszyjnik i kolczyki. Aby nie było zbyt nudno i przewidywalnie, postawiłam na kwiatowe spodnie, które ożywiły moją stylizację. Zdjęcia były robione aparatem i telefonem, więc wyszedł niezły mix. Wszystko co pstrykam możecie znaleźć na moim instagramie klik, gdzie was serdecznie zapraszam :)
Życzę wam miłej niedzieli!


Koszula - Second Hand, Spodnie - Zara, Korale i Kolczyki - Coyoco, Buty - S.Oliver

19 komentarzy:

  1. super naszyjnik i spodnie <3

    http://littlemystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz! Cudowne spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koszula wygląda przepięknie z tymi koralami

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja,bardzo w moim stylu :))
    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny look;)
    super ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. mega spodnie, bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe spodnie :) Na prawdę nadają charakteru stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny naszyjnik i świetne spodnie :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie kwieciste spodnie, super w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne miejsce,korale super no i ten facet co stoi kolo ciebie tez niczego sobie.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kwiatowe motywy na spodniach <3

    Pozdrawiam,
    http://truskawkowyjogurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie!!

    OdpowiedzUsuń
  13. o świetny zestaw stworzyłaś!!!:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję wam wszystkim za tyle ciepłych słów i że jesteście! ;*

    OdpowiedzUsuń