23-06-2013

Witam was bardzo serdecznie. Chciałam wam zaprezentować stylizację sprzed kilku dni. Ostatni post w długich włosach :) Było to wyjście z przyjaciółką, więc postawiłam na luźny zestaw. Ubrałam czarną maxi spódnicę z prześwitującym dołem, do której dobrałam zwykłą szarą bluzkę. Pierwszy raz założyłam swoją nową zdobycz (srebnego snapbacka), w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Coraz bardziej przekonuję się do tego typu czapek i wiem, że na tej jednej się nie skończy. Uznałam ją za wystarczającą ozdobę, więc biżuterię zmniejszyłam do minimum. Jedynym elementem, który jeszcze przykuwa uwagę są okulary z fantazyjną oprawką. Znalazłam je w internecie na www.brylove.pl, gdzie możecie znaleźć mnóstwo ciekawych fasonów i wybrać coś odpowiedniego dla siebie. Często kupuję przez internet. Oszczędzam przez to mnóstwo czasu i mogę tam znaleźć unikatowe rzeczy. Nie lubię nudy, co widać w moich stylizacjach. Życzę wam miłego dnia Ojca i dla wszystkich Tatusiów moc serdecznych życzeń! Zapraszam do oglądania zdjęć i komentowania.
Buziaki

Jeżeli chcecie wiedzieć na bieżąco co się u mnie dzieje zapraszam na fanpage, oraz instagram:


Snapback - johndoeclth.com, Bluzka, Spódnica - Pull and Bear, Plecak - Second Hand, Okulary - brylove.pl, Bransoletka - malvaretki.pl, Bransoletka z ćwiekami - granashop.pl

19 komentarzy:

  1. świetny look..cudowna czapka+plecaczek

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ♥ super look!
    zakochałam się w spódnicy, jest cudowna!
    świetny post:)

    buziaki :* i zapraszam do siebie w wolnej chwili;))

    OdpowiedzUsuń
  3. spódnica jest świetna ;) sama bym taką chciała :) zapraszam do mnie na nowy post! Daj znać co sądzisz :) Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoją czapkę! :*
    Zapraszam do siebie :) http://iamcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz super a ta czapka to bomba.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  6. No Kochana szalejesz,ślicznie wyglądasz!!!
    Pozdrawiam Serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Czapka jest cudna;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję wam bardzo za te miłe słowa ;) motywujecie mnie do dalszej pracy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna czapka, śliczny plecaczek :) Pozdrawiam

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna bluzeczka :)
    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Dlaczego ostatni post w długich włosach? Zmieniasz fryzurke? na jaka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obcięłam :) Mam teraz do ramion :)
      Pozdrawiam

      Usuń