28-06-2013


Gdy ją ujrzałam zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Kolor, tkanina i krój przemawiały na jej korzyść. Wiedziałam, że będzie moja! To już trzecia maxi spódnica w mojej kolekcji, ale pierwsza z nieprześwitującego materiału. Pasuje do wielu zestawów i można ją nosić na różne sposoby. Zaprezentuję wam bardziej elegancki. Zestawiłam ją z białą koszulą, którą znalazłam w second handzie. Czasem można tam spotkać bardzo ciekawe rzeczy. Wystarczy tylko dobrze poszukać. Chociaż kiedyś sama byłam przeciwna kupowaniu w takich miejscach. Tłum, ścisk, gwar i przeglądanie sztuka po sztuce, to zdecydowanie nie dla mnie. Po pięciu minutach wychodziłam zła jak osa. Moje podejście zmieniło się jednak o 180 stopni, a to za sprawą pewnej bluzki, którą znalazłam całkiem przypadkiem. Jednak żeby was nie zanudzać tymi ckliwymi opowiadaniami przejdę od razu do zdjęć, które były robione podczas deszczu. Jakość ich nie jest najlepsza, ale mam nadzieję, że ze względu na ekstremalne warunki przymkniecie na to oko.
Miłego weekendu.
Buziaki!


Koszula - Second Hand, Spódnica - Pull and Bear, Obcasy - s.Oliver, Torebka - Wallis

17 komentarzy:

  1. śliczny kolor spódniczki, pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodnica ma super kolor o stylowo wyglada w towarzystwie klasycznej bialej koszuli:)
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory ;) Świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnice maxi sa super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. this outfit is so pretty, love the summery look <3

    http://amelodyofdiaries.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. swietna stylizacja, uwielbiam maxi!
    co powiesz na wspolna obserwacje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. 1.czemu tak rzadko wstawiasz posty?
    2. spódnica boska, ale koszula niekoniecznie, za duża jakby i za szeroka, a najwiekszy minus za te korale pomijam już kolor nawiazujący do spódnicy to sam kształt jak dla no sama zobacz, jak dla starej baby. Ja bym dała dopasowaną koszule i złote łancuszki cieniutkie o różnych długościach z delikatnymi zawieszkami, co ty na to?

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczny kolor spodnicy.caly czas jestes cool z moda.pozdrawiam jagoda

    OdpowiedzUsuń
  9. spódnica nieziemska! dodaję do obserwowanych ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam to miejsce <3 stylizacja bardzo udana ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.alessionfff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz. Uwielbiam takie spódniczki


    Interesujący blog i oczywiście dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie :)

    http://daariaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń