15-02-2014

Cześć :) Dawno mnie tu nie było, ale nie martwcie się powracam z nową siłą i energią. Mam nadzieję, że tęskniliście tak jak ja za wami! W dzisiejszym poście chciałabym wam zaprezentować strój codzienny. Do bluzy z ciekawym napisem dobrałam spódnicę "ala primabalerina". Aby przełamać dziewczęcy look założyłam ciężkie buty. Oczywiście nie mogło zabraknąć ukochanych ćwieków! Znajdziecie je na botkach i beanie. Zapraszam was serdecznie do oglądania zdjęć i życzę miłego weekendu! 

photo by Karolina Roszak / karolinaroszak.photography

Płaszcz, botki - Zara, bluza - Mango, beanie - Firetrap, spódnica - second hand, pierścionek - River Island 

13 komentarzy:

  1. Torba świetnie ożywia całość:) Generalnie-wyglądasz znakomicie!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w płaszczu i bluzie ! przepiękne


    przy okazji zapraszam do mnie : http://amachuano.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bluza jest rewelacyjna- obserwuję;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny uśmiech :) widać siłę i energię na zdjęciach :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale masz motywującą bluzę!:) Przydałaby mi się na deszczowe wieczory ;p
    www.esues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zestawienie, najbardziej podoba mi się torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za tyle miłych i ciepłych słów!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Torebka świetnie ożywia stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dlugo kazalas na siebie czekac ale bylo warto.stylizacja znakomita a najbardziej podoba mi sie twoja twarz w tej uroczej czapce.podaj namiary gdzie ja kupilas.trzzymaj tak dalej pozdrawim jagoda

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny look! torebka i płaszcz razem świetnie się komponują

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń